Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25/R75] Silnik z 75 do 25tki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25/R75] Silnik z 75 do 25tki
Autor Wiadomość
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 01:40   [R25/R75] Silnik z 75 do 25tki
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam, w sumie spoytałem w innym temacie ale pobieznie. Powiadają ze silnik z 75 wejdzie do 25, prawda to? Co jezszcze trzeba by wymienic? Pewnie skrzynie. Co jeszcze? Jak ja mam manuala a silnik był na utomacie to bedzie problem czy nie ma to znaczenia? Czy silnik z Angllika jest problemem czy nie? Troszke nad tym mysle.

Ktos z forum juz tak robił?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 21:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 16, 2008 01:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 04:08   

Jak sie uprzesz to i silnik z F16 wsadzisz i bedzie jezdzilo...
Nie lepiej pomyslec nad 1.8 Vi z R200/R25. Mial bys duzo mniej do zmieniania w porownaniu z 1.8 turbo z R75 bo z tematu w "Chce kupic Roverka" rozumiem ze to ma byc (p)oturbowany silnik.Turbo jest mocniejsze o cale 5KM od tego 1.8 w R200.Moze i duzo momentu ma ale czy warto sie bawic?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 10:47   

Kurde wczesniej nie widziałem tego silnika Vi, jakos mi umknął z powodu braku cyferek chyba :)
No tak ale Turbo to chyba fajna rzecz, no i ten moment na 75 215 przy niskich obrotach to chyba bedzie roznica niezła. I tak to narazie tylko rozwazania.

Co trzeba zmieniac oprocz silnika gdybym zdecydował sie na poturbowany silnik?
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 10:58   

heheh oj będzie różnica :)

Ale nie wsadzisz go chyba do r25, turbo jest z przodu przed chłodnicą, i tam nie ma miejsca na nie, wiem bo mialem też i r200 :P
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10908
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 12:40   

Kris napisał/a:
turbo jest z przodu przed chłodnicą

naprawdę :shock: :shock: :shock:
zaiste dziwne rozwiazanie :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 12:43   

sTERYD napisał/a:
Kris napisał/a:
turbo jest z przodu przed chłodnicą

naprawdę :shock: :shock: :shock:
zaiste dziwne rozwiazanie :hm:


mowa o tym że malo miejsca a nie o rozwiązaniu, na co klepiesz posty jak nie masz nic do powiedzenia?

I dajcie mi teraz ostrzeżenie, za podpuszczanie moda ;)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10908
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 12:46   

zaciekawiło mnie po prostu to co napisałeś... :/
przepraszam i nie nabijam więcej postów :oops:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 13:07   

sTERYD napisał/a:
zaciekawiło mnie po prostu to co napisałeś... :/
przepraszam i nie nabijam więcej postów :oops:


aha, a myślałem że ironizujesz... może nie zbyt jasno się wyraziłem turbo jest oczywiście miedzy chłodnicą a silnikiem czyli przed chłodnicą ale patrząc od silnika :P widziałem turbo za silnikiem i z boku jakoś kiedyś, dla tego o tym wspominam.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 13:07   

Kris, chyba jestes przewrażliwiony ;) Gdybym szybciej to przeczytał, to sam bym się zapytał ;)
Swoją drogą 2.0T z Tomcata sie zmieścił do R200 okrąglaka i też na turbinę pomiedzy silnikiem a chłodnicą, wiec moze 1.8T dałby radę wcisnać :hmm: takie dywagacje .....

[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 13:08 ]
no i sie wyjaśniło ;) :) :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 13:29   

Mozna cos wiecej o modelu Vi, nei słyszałem wczesniej na allegro sa 200tki tylko, co to za silnik?

Heh tylko jak to sprawdzic czy silnik wejdzie czy nie? Przecierz nei kupujac na farta i przekładając, bo jak nie to...
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Paź 16, 2008 13:32   

niuton napisał/a:
Mozna cos wiecej o modelu Vi, nei słyszałem wczesniej na allegro sa 200tki tylko, co to za silnik?

http://www.roverki.pl/article.php?sid=156 tu masz dane techniczne m.in. Vi
niuton napisał/a:
Heh tylko jak to sprawdzic czy silnik wejdzie czy nie?

To już trzeba samemu organoleptycznie zmierzyć miarką. Nie ma innej opcji ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pią Paź 24, 2008 09:15   

POza brakiem pieniedzy na swapa boli mnie jeszcze to ze mam młody silnik, wiec po co łądowac mi sie w inny, ale mysle ze kwestia czasu i przekładka bedzie. Tak sie teraz zastanawiam jak bedzie zutrzymaniem auta na drodze jak sie doturbi? Trakcja?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Silnik 1,8
petrus70 Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Mar 19, 2008 19:49
przemo285
Brak nowych postów [MG ZT-T] Co to za silnik ?
najnowszy85 Rover serii 75, MG ZT 47 Pią Wrz 07, 2012 21:25
Marrkus
Brak nowych postów [R75] Silnik z bmw
seven77 Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Paź 16, 2009 17:05
seven77
Brak nowych postów [ MG ZT] silnik
Blazej1978 Rover serii 75, MG ZT 5 Nie Wrz 27, 2015 06:11
Blazej1978
Brak nowych postów [ MG ZT] silnik
Blazej1978 Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Wrz 24, 2015 23:14
Blazej1978



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink