Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200]1.4 103 kw 99r/wymiana uszczelki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200]1.4 103 kw 99r/wymiana uszczelki
Autor Wiadomość
adamoxl 



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 13
Skąd: katowice



Wysłany: Sob Lis 29, 2008 20:57   [R200]1.4 103 kw 99r/wymiana uszczelki

witam mam dylemat chce wymienic uszczelke kupilem ten nowy typ 3 szpilki te od glowicy i do was pytanie czy wymieniac dolna magistrale olejowa??inne uszczelki wymieniac takze czy to zalezy od ich stanu prosze o odp
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 29, 2008 20:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lis 30, 2008 00:52   

na sto procent uszczelki kolektorów :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
adamoxl 



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 13
Skąd: katowice



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 11:51   

boje sie fachman z warsztatu powiedział ze uszczelka pod głowica jest dobra!,i powiedział ze oddał głowice do spr. że to napewno jej wina ,czy to oznacza że musiał zdjąc uszczelke?? co w takim przypadku??załozy mi ta starą jak to wyglada??? boje sie i już jestem rpzekonany że mój roverek bedzie do wyrzucenia?
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 12:21   

W zasadzie, jeśli głowica była zdjęta, to trzeba zastosować nową uszczelkę, nawet, jeśli poprzednia nie przejechała za dużo km.
Chodzi tu konkretnie o obramowania blaszane otworów cylindrów, które podczas dokręcania głowicy sprężynują i zapewniają poprzez owe ugięcie, szczelność połączenia czoła tulei cylindra z gniazdem tejże blaszki w głowicy.
Podejżewam, że jakby toto założyć po raz drugi, to może zespół głowica - blok stracić szczelność właśnie na tych połączeniach, zwłaszcza, że tam bije ciśnienie spalania i sprężania, tak więc nie ma tam lekko, bo i do tego temperaturka dochodzi.
Może jakby podgiął w uszczelce te blaszki do góry, może by pomogło zapewnić szczelność, ale na pewno nie będzie to to samo, co w fabrycznej, nie "siadniętej" uszczelce.

A tak poza tym, to oddawanie HGF'a do "warsztatu" to po prostu strara czasu, wyrzucenie pieniędzy w błoto i prawie pewne zniszczenie silnika.
W naszym kochanym kraju nie ma przybytków, które potrafią to dobrze zrobić.
Albo samemu zakasać rękawy, splunąć na Rave i zrobić osobiście albo zbyć samochód i patrzeć za innym.

Wszystko co w tej materii mam do powiedzenia.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
adamoxl 



Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 13
Skąd: katowice



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 12:39   

moje autko tzn juz nie moje jutro wystawiam na aukcje i trudno pogodizłem sie z tym przebieg 65 tys ale sami widzicie ja sobie z tym nie poradze,autko ci panowie zrobia napewno co jak juz sie nie int sprzedaje je zaraz po naprawie,pa raczej juz tu nie bede zaglądał:(
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pon Gru 01, 2008 13:02   

adamoxl napisał/a:
moje autko tzn juz nie moje jutro wystawiam na aukcje i trudno pogodizłem sie z tym przebieg 65 tys ale sami widzicie ja sobie z tym nie poradze,autko ci panowie zrobia napewno co jak juz sie nie int sprzedaje je zaraz po naprawie,pa raczej juz tu nie bede zaglądał:(


Szkoda!

Ja kupiłem mojego Poldasa ponad 4 lata temu jak miał 68 kkm. Zaraz wstawiłem gaz i zrobiłem mu już przez te ponad 4 lata 85 kkm (ma teraz ponad 153 kkm).
To jak na poloneza dość dużo (ponad 20 kkm rocznie) a chodzi mi gad jak złoto.
Dwa lata temu, w listopadzie 2006 dostał HGF'a (przebieg 102 kkm miał), którego naprawiłem OSOBIŚCIE, gdyż nie wyobrażam sobie, aby jakiś wuj z warsztatu dotykał mój samochód,a tym bardziej jego silnik. Zrobiłem toto sam i nie patrzyłem wogóle w Rabe (pisałem tu o tym całe epopeje) i działa po dziś dzień wyśmienicie - nic się z tym złego nie dzieje. Oceniam silnik na bezproblemowe 300 kkm (leję mu zamiast półsyntetyka 10w40 pełnego 5W40). To są dobre, nowoczesne, mocne i trwałe silniki, ale mają ten feler - HGF.
Reszta w nig jest super.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] Wymiana uszczelki głowicy
Dk-san Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Maj 12, 2011 19:19
PTE
Brak nowych postów [R200] Wymiana uszczelki pod głowicą. Ile?
pisklak46 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Lis 06, 2011 17:00
kangaroo69
Brak nowych postów [r200 1,4 8v] Wymiana uszczelki pod głowicą :(
IwannaTobelieve Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Nie Gru 30, 2007 20:16
IwannaTobelieve
Brak nowych postów [R200 1.4Si '98] Wymiana uszczelki pod głowicą
kostek50 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Mar 30, 2008 12:13
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink