Witam! Czy ktoś wymieniał spryskiwacze w swojej 600-ce na takie, co rozpylają mgiełkę i zraszają całą szybę, a nie tylko 4 miejsca? Szlag trafia, gdy wycieraczki jadą po suchym, zanim trafią na mokre... Czy istnieją takie i gdzie to kupić?
AndrewS: zmiana tematu, dyskusja zeszla na prawie wszystkie rovery
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Ostatnio zmieniony przez AndrewS Pon Lut 02, 2009 19:24, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 17:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam czasami podobny problem tzn "też jadą po suchym", ale u mnie raczej wynika to z tego, że od momentu wciśnięcia dźwigni do chwili kiedy pojawi się płyn na szybie mija zbyt dużo czasu (ale nie dzieje się tak zawsze). Natomiast kiedy już leci to strumień dość skutecznie jest rozpraszany przez wycieraczki No może nie powstaje mgiełka, ale skuteczność mycia jest zadowalająca Pozdro.
Pasują bez problemu, ktoś tam mi mówił że podpiłowywał dziury w masce a potem przyczepiał na klej do szyb... Ja kupiłem na giełdzie i wlazły w oryginalne miejsca bez zabawy ale na klej złapałem bo były luźno
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 19:00
Tylko, ze podane sam. do ktorych pasuja te spryskiwacze maja inne nachylenie maski wiec w jednym sam. moze spryskiwac dobrze a w drugim na wycieraczki. Chyba, ze jest tam tez regulacja wysokosci spryskiwania.
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 19:12
NEOSSS jak sie w nich reguluje? W starych to igla w dziurke i gotowe.
Czy faktycznie sa godne polecienia bo cena w sumie umiarkowana.
Te ktore podales sa i do accorda i do civica, wiec i do 400 beda pasowaly.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 19:20
i ja, i ja też takie chce... tylko że nie ma bardzo fajna sprawa. Ponoć od passata B5 przed liftem i fiata bravo/brava są że tak powiem "do przerobienia" że da sie ich wsadzić w inne samochody i mają regulowany kąt
Mayson, Jak zamontujesz, to opisz gdzie kupiłeś i jakie masz wrażenia, bo ja się zastanawiam, bo poprzedni właściciel wyłamał jeden zaczep i mam jeden spryskiwacz krzywo - na razie podregulowałem igłą i działa, ale w sumie to bym wymienił...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Już piszę czego się dowiedziałem:
NEOSSS, na aukcji jest przekłamanie, bo do Accorda V nie pasują, zresztą R600 nie ma na liście..
Na forum Hondy ludzie piszą, że od Citroena C3 (to są właśnie np. te z aukcji) pasują do Accorda V (a więc do R600 też) ALE po przeróbce, tzn. w 600 pod maską sprysk. skręca w prawo i dopiero tam jest nałożony gumowy wężyk. Od C3 trzeba ALBO kupić nowy wężyk o śr.5mm i dorobić, ALBO spróbować rozdzielić to kolanko spod sprysk. i nałożyć na ten od C3. Muszę tego doznać organoleptycznie, bo po zdjęciach to mi nie pasuje. Poza tym ponoć w ASO Citroena spryskiwacz 30zł/szt, a na Allegro 40zł + wysyłka.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Mayson, mały off - własnie zauważyłem Twój podpis i nie rozumiem dlaczego dopisałeś "przynajmniej w teorii"...
Ja uważam, że w praktyce tym bardziej.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
NEOSSS, spoko ja po prostu małymi kroczkami dochodzę do tego, co dla innych oczywiste - mam tak zawsze przed jakąś przeróbką
maciej napisał/a:
Jak zamontujesz, to opisz gdzie kupiłeś i jakie masz wrażenia, bo ja się zastanawiam
Ok, jutro zadzwonię w 2 miejsca - sklepu mot. dla Cytryny i do ASO Cytryny i zobaczę ceny tych spryskiwaczy. Jak podjadę, to z jednym wyjętym na próbę i przymierzę. Jeśli w maskę wejdą, to je biorę i spróbuję przełożyć te kolanka. Jeśli się nie da, to dokupię wężyk i wtedy już musowo musi musieć działać A i jeszcze są kombinacje - jeden gostek założył filtr paliwa, aby się spryski nie zatykały i do tego dał trójnik z zaworkiem zwrotnym - płyn jest zawsze po dotknięciu wajhy, nie trzeba czekać aż dopłynie! Nad tym trójnikiem to się też zastanawiam. Wszystko w ciągu tego tyg. postaram się wybadać.
http://www.altech.com.pl/wbt/index.html -> na dole PORADNIK DIY -> na dole WYMIANA SPRYSKIWACZY (dot. Accorda IV ale ponoć też pasuje)
maciej napisał/a:
i nie rozumiem dlaczego dopisałeś "przynajmniej w teorii"...
Ja uważam, że w praktyce tym bardziej
ja też tak uważam w kwestii użytkowania, ale poszukiwanie opisów i różnic w budowie/częściach jest żmudne i ręce czasem opadają. A wystarczyłoby mieć suplement AKM 7171 ...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Co do tych spryskiwaczy - wyczytałem, że wszystkie w.w. to jedne i te same od Cytryny C3, oznaczenie fabryczne to 6438.V8 i są w ASO Citroena po 12zł/szt. Tak więc 40zł/szt na Allegro, to... niestety; tu nie można klnąć.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum