Wysłany: Sro Lis 05, 2008 18:31 [R45] Problemy z hamulcami
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam!
zapytanie do osób jeżdzących 45-ką : czy ABS w tym samochodzie jest tak nadgorliwe jak u mnie? Bez przesadyzmu, każde hamowanie wiąże się uruchamianiem ABS a już nie mówię o mocniejszym hamowaniu na delikatnie śliskiej nawierzchni. Czy to normalne w tym aucie? aha i jak powinna byc grubośc klocków na przedzie w tym modelu? Pozdrawiam i czekam na fachowe opinie. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 27, 2011 23:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 18:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 116 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 19:04
witam
jesli chodzi o grubość klocków to chyba nie ma jakieś reguły. Jeśli chodzi o ABS jest już kilka wątków o tym, sprawdź pierścienie od ABS-u. Są to koła zębate, znajdują się one tuż przy przegubach. Na pewno są pęknięte. Miałem tak samo jak Ty. Niestety nie kupisz samych pierścieni. Są one dostępne razem z przegubami, a jeśli już dostaniesz sam pierścień to przy nabijaniu jest duża szansa, że go uszkodzisz. Powodzenia
Jeśli się w czymś pomyliłem niech ktoś mnie poprawi. Pozdr
Witam,
U mnie ABS praktycznie na suchej nawierzchni się nie włącza, czasami na mokrej jak ostrzej depnę, no i oczywiście zimą na sliskiej nawierzchni to dość często. Faktem jest, że jeżdżę dość delikatnie i "przewidywalnie". Może jezdzisz zbyt ostro i masz kiepskie/łyse opony, pozdr.....
ja jeżdże dosyć ostro i w pewnym momencie zacząłem sie zastanawiać czy u mnie dziala abs, ponieważ wcale go nie było słychać.dopiero przy deszczowej pogodzie gdy byłem zmuszony do gwałtownego hamowania okazało się że jest i dziala poprawnie.
więc powtorze po moich przedmówcach sprawdź pierścienie i czujniki ABS
Oponki z pewnością są w porządku, uznałem to za dziwne bo to nie jedyne moje auto jednaj tylko to tak dziwnie się zachowuje podczas hamowania. Zabieram się za sprawdzanie dzięx panowie.
[ Dodano: Czw Lis 06, 2008 12:12 ]
Ale zaraz zaraz przy roverze jeszcze nic nigdy nie robiłem. Od której strony zabrac się za sprawdzanie tych pierścieni i czujników ABS ? Żebym czegoś tam niepotrzebnie nie odkręcał . Pozdrawiam
jak masz kanał, to wystarczy od strony kanału popatrzeć. powinien być wystarczający dostęp, żeby się dalo sprawdzić pierścienie (przynajmniej w r200 widać je z kanału)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum