Wysłany: Wto Paź 21, 2008 22:36 "fan boye z roverki.pl"
nie wiem co jest, ale cus na grupie dyskusyjnej PMS brakuje obroncow marki, a swego czasu pamietam ze byli, Tomi pewnie ma zbyt malo czasu, jada tam po nas niezle
polecam zaznajomic sie z watkiem o nazwie R45 2.0d 03r - opinie
Mnie sie nawet nie chce czytac wiekszosci tych tesktow
Jesli ktos chce Rovera i sie na niego napali to go kupi.
A jak bedzie potrzebowal porad to predzej czy pozniej trafi na nasze forum
i onanisci przedstawia mu swoje za i przeciw
Na forum TDI.pl tez czytalem, ze silniki w MG 2.0 CDTi sa zywcem
wyjete z VW No witki mi opadly...
A po co przekonywac lud do marki?
Wystarczy spojrzec, ze forum roverki.pl zaczyna goscic ludzi niemal
z marginesu spolczenego... po co nam wiecej takich ?
To pisalem ja, fan boy z roverki.pl
I pozdrawiam serdecznie kolege Arka z usnetu...
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
No i po co te emocje, chłopaki? Niech ludzie dalej czczą VAG, niech uważają Rovera za wiadro pomyj - i tak się za nimi oglądają, i tak Roverki są mocniejsze i lepiej wyposażone niż średnia krajowa. Nie ma co przekonywać betonu do marki, niech Rover pozostanie marką egzotyczną i ekskluzywną! A co!
No i po co te emocje, chłopaki? Niech ludzie dalej czczą VAG, niech uważają Rovera za wiadro pomyj - i tak się za nimi oglądają, i tak Roverki są mocniejsze i lepiej wyposażone niż średnia krajowa. Nie ma co przekonywać betonu do marki, niech Rover pozostanie marką egzotyczną i ekskluzywną! A co!
Popieram, popieram . Mam swojego roverka ledwie półtora roku, a już tęsknię za czasami gdy był egzotyką w moim miasteczku. Teraz już ich trochę (dużo za dużo ) śmiga po uliczkach .
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
ostatnio w nocy kumpel mi mrugnal swiatlami... pytam sie go jak ty mnie poznajesz a on na to :
"no bo w Legnicy nie ma wiecej takich roverow na felgach 17" i mi sie lepiej zrobilo
Ja tam nikogo nie przekonuje, ze R jest cudowny ale pisze co i jak to wyglada w rzeczywsitosci. Jeden znajomu juz kupil R200 (akurat sciagnietego przezemnie ) a 2 szuka
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
no bo w Legnicy nie ma wiecej takich roverow na felgach 17" i mi sie lepiej zrobilo
W Żaganiu tez był tylko jeden Amaranth Miało to swoje negatywne strony... dwa razy Burmistrz pytał mnie co robiłem "tu i tu o godzinie tej i tej"... Więc trzeba było posciemniać..
Popieram, popieram . Mam swojego roverka ledwie półtora roku, a już tęsknię za czasami gdy był egzotyką w moim miasteczku. Teraz już ich trochę (dużo za dużo ) śmiga po uliczkach .
Wystarczy spojrzeć na allegro - 2 lata temu wystawionych było na sprzedaż około 600 roverków w całej Polce. Dziś - prawie 1600.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
a niech sobie ludzie dalej kupują VW, OOOO itp itd. ja się będe cieszył, że masa buractwa jaka jeździ po naszych drogach unika Roverków/MG i w naszym gronie są naprawde świetni ludzie:) dopiero co, na parkingu pod moją szkołą stało pewnie ze 30 aut, różnych i to sporo młodszych i "lepsiejszych" od mojego R, ale młody chłopiec z podstawówki gapił się tylko na moje Coupe i zagadnął: "twój? tak, a co? Faaaaajny!!". ale miałem uśmiech na twarzy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Z prostego powodu. Cena w stosunku do jakosci i wyposazenia jest bardzo atrakcyjna.
Ja kupilem swojego R200 ze wzgledu na wyglad
Nawet nei zastanawialem sie co i jak, moj wspolnik mi tylko napomknal, ze to prawie jak Honda
Podejrzewam, ze nawet gdyby Rover jeszcze istnial i produkowal nowe modele, to i tak te starsze pojawilyby sie na naszych drogach.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum