Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam nie wiem co się stało podczas jazdy zapaliła mi sie kontrolka od hamulców padło wspomaganie od kierownicy i stwardniał pedał hamulca co to może być ? czy to zbieg okoliczności z tym wspomaganiem? czy to wszystko razem gdzieś współpracuję na jakimś pasku?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 26, 2011 23:09, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 13, 2008 11:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czy to wszystko razem gdzieś współpracuję na jakimś pasku?
TAK. Czy napewno od hamulców kontrolka się zaswieciła a nie od alternatora jeśli masz orginalna klime to masz pasek 6PK1460 jeśli nie masz klimy to 6PK1180 i szybko go załóż, bo bez tego paska nie pracuje też pompa wody i mozesz załatwić silnik. A i sprawdź jak się ma napinacz, czy czasem nie jest "zukosowany" oraz jak już nie ma paska to zobacz jak pracuje rolka napinacza i alternator (czy nei hałasują).
Ja u siebie miałem podobnie i wtedy wywalił napinacz i nie obeszło się bez zakupu kolejnego napinacza. Incydent również miał miejsce w trasie na szczęście pod samym domem ale pasek mało mi nie wyrwało. Jak na moje to napinacz Ci sie skończył ale sprawdź dokładnie i słuchaj sie kolegi Brt'a
ten pasek obsługuje wszystkie urządzenia przysilnikowe (alternator, pompy wody oraz wspomagania kierownicy i hamulców) i sprężarke klimatyzacji. Podnieś maske i powinieneś widzieć co jest nie tak
To Panowie słuchajcie teraz mam bieg wrzucony samochód zgaszony i moge ten pasek obracać czyli zerwał sie jakis klin? jezeli dobrze mysle co teraz? pasek jest caly
napinacz paska klinowego ? ja tak sie dogadałem wpisz nawet na Alledrogo fraze napinacz rover i masz juz z tego co pamietam za nowke troche trzeba położyć niestety
[ Dodano: Czw Lis 13, 2008 13:33 ]
strzelił napinacz to z paskiem nie powinno się nic stać, chociaż dla pewności sprawdź dokładnie. Skoro mozesz obracać paskiem to napinacz poszedł i dlatego pasek jest luźny
oparek, Sprawdz co dokladnie poszlo w napinaczu bo mozna go samemu zregerowac, drogo troche ten napinacz u Tomiego... Nowka to zawsze nowka... Jezeli szukalbys uzywki zglos sie do mnie
Panowie pogrzebałem wczoraj trochę i tak winą całego zamieszania jest zerwany klin w kole pasowym napędzający alternator, odkręciłem i teraz szukam w mojej miejscowosci dostac jakas czesc jest bardzo ciezko wiec proszę was o pomoc w znalezieniu koła upatrzyłem na allegro coś takiego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum