Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sty 2008 Posty: 7 Skąd: zduńska wola
Wysłany: Pią Sty 02, 2009 09:37
Zdjąć opaskę zaciskową z grubego węża lączącego chłodnice z blokiem silnika - płyn zejdzie (należy odkręcić korek od zbiorniczka wyrównawczego). Nalac świeżego płynu do zbiorniczka wyrównawczego i odpalić. Układ powinien się sam odpowietrzyć. Po otwarciu termostatu płyn całkowicie zejdzie ze zbiorniczka. Dolać i powtórzyc operacje, aż stan płynu w zbiorniczku będzie sie utrzymywał na równym poziomie. W układ wchodzi ok 5,5 litra. Pozdro
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 85 Skąd: Sandomierz
Wysłany: Pią Sty 02, 2009 10:59
Dodał bym jeszcze ,że trzeba dmuchnąć w zbiornik wyrównawczy wtedy wyleci więcej najlepiej ustami (wypróbowałem to ) i podczas nalewania płynu odkręcić korek odpowietrzający a jak zacznie wypływać tamtędy płyn zakręcić.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 85 Skąd: Sandomierz
Wysłany: Sob Sty 03, 2009 21:02
HUBI napisał/a:
Koledzy a gdzie jest tenkorek odpowietrzający???? No i chyba jakoś trzeba wydmuchać płyn z nagrzewnicy he?
Na wężu do nagrzewnicy przed ścianą grodziową.Pokrętło od ogrzewania należy przekręcić na maxa a żeby wyleciało jak najwięcej płynu trzeba dmuchać przez zbiorniczek wyrównawczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum