Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wyłączyłem silnik i już nie odpalił !!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Wyłączyłem silnik i już nie odpalił !!!
Autor Wiadomość
sojan 




Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Paź 28, 2008 10:51   [R75] Wyłączyłem silnik i już nie odpalił !!!
Typ: CDTi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy Roverka.
Ja jestem też (byłem ?? ?) od 3 m-cy szczęśliwym posiadaczem Rovera 75 2.0 CDTi z 2004r
przez cały czas nie miałem z nim ŻADNYCH problemów aż do wczoraj. Stanąłem przed zamkniętym przejazdem kolejowym no i normalka wyłączyłem silnik, Pan dróżnik podniósł zapory no więc rutyna... odpalam silnik a on ....kręci normalnie niby powinien odpalić a tu nic...ŻADNEJ REAKCJI !! tzn. od strony silnika, akumulator super.
No i pytanie dla znawców : O CO CHODZI ?? ? co nawaliło ?? ? pozostaje podłączenie do komputera ?? ? muszę go holować ! może jakaś czarodziejska rączka ?? ?
Pomożecie ?? ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 16:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 28, 2008 10:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 28, 2008 11:01   

sojan napisał/a:
czarodziejska rączka
na przykład przemo285 - posiadacz testbooka. Jeśli zaoczne porady na forum nic nie pomogą, zapewne zostaniesz do niego skierowany.
To za karę, że na spoty nie przyjeżdżasz ;) A tak na poważnie - współczuję :|
_________________
It's all right...
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Wto Paź 28, 2008 11:09   

Zadzwoń do BMW, może to jakaś głupia usterka... lub do łodzi na starorudzkiej jest byłe ASO Rover'a, tam powinni wiedzieć co się dzieje ze nie odpala. Wpisz w google i na pewno znajdziesz. Powodzenia.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 28, 2008 11:15   

albo do PHJOWI :ok: też niedaleko poznania w razie czego ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
sojan 




Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Paź 28, 2008 12:58   

wild_weasel napisał/a:
sojan napisał/a:
czarodziejska rączka
na przykład przemo285 - posiadacz testbooka. Jeśli zaoczne porady na forum nic nie pomogą, zapewne zostaniesz do niego skierowany.
To za karę, że na spoty nie przyjeżdżasz ;) A tak na poważnie - współczuję :|


Roverka mam od sierpnia ostatnie wieści o spocie w Poznaniu znalazłem z czerwca br. a i tak nic nie znalazłem o tym czy sie odbył :cry:

a tak już o moim problemie to w/g mnie to może byc pompa paliwa....no chyba, że się mylę :wink:
a może coś z elektroniką :?:
 
 
 
wild_weasel 




Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 28, 2008 13:04   

sojan, skontaktuj się z przemo285, może on coś Ci podpowie.
_________________
It's all right...
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Paź 28, 2008 14:29   

sojan, sprawdź czy chodzą pompki paliwa, ta w baku i przy akumulatorze. Na słuch.
Jeśli nie chodzi ta przy aku. za**b jej jakimś kluczem i powinna ruszyć :wink:
 
 
 
sojan 




Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Poznań



Wysłany: Wto Paź 28, 2008 17:03   

"wydaje" mi sie że tą w baku słyszę a tej przy aku "niekoniecznie" nie wiem jak długo powinna chodzić... w/g zaleceń "postukałem" w nią ale d... czyli nc z tego.

chociaż....wcale nie jestem pewien czy to jest pompa czy filtr paliwa...ale ...do filtra chyba nie powinien dochodzic prąd ?? ?
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Paź 28, 2008 19:09   

Pompa jest z wtyczką pionowo wpinaną, to jest to bliżej ściany grodziowej.
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Paź 29, 2008 01:33   

sojan napisał/a:
chociaż....wcale nie jestem pewien czy to jest pompa czy filtr paliwa...ale ...do filtra chyba nie powinien dochodzic prąd ?? ?


zrob zdjecie w co waliles ;)

u mnie przytkala sie pompa i nie odpalal mimo lechtania , raz drugi tzreci itd.

mozesz spr cisnienie na wtryskach czy masz, jezeli eni slychac zalaczajacej sie pompy to pewnie nie bedzie cisnienia :/ jezeli tak to musisz spr pompe. moze kiepskie paliwo przytkalo ja ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 12:39   

może to osławiony oring na pompie paliwa? Był gdzieś opis dokladnie jak to naprawić, napisał mariusz418 ale nie mogę teraz naleźć...
Usterka powszechna i prosta do zrobienia, potrzebny klucz 10 :)
Ostatnio zmieniony przez Kris Sro Paź 29, 2008 12:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10918
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 12:47   

ten oring to chyba w benzynowcach występuje ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 12:49   

sTERYD napisał/a:
ten oring to chyba w benzynowcach występuje ;)


no możliwe, tymczasem znalazłem ten post, może się przyda
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#133725
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 13:33   

czy było sprawdzane dojście paliwa do wtryskiwaczy , do pompy wysokiego ciśnienienia , mogła pompa się skończyć wysokiego ciśnienia miałem w zeszłym tygodniu klienta , jechał do sklepu auto zostawił pod sklepem przyszedł i musiał do nas na lawecie dojechać , pompa nie generowała ciśnienia i lipa .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 13:35   

PHJOWI napisał/a:
jechał do sklepu auto zostawił pod sklepem przyszedł i musiał do nas na lawecie dojechać , pompa nie generowała ciśnienia i lipa .

Tak od tak : j*b i koniec?
Ale jaja... Ja tak miałem, że było słabe ciśnienie, obroty falowały i szarpał delikatnie jak zawór wysokiego ciśnienia padł.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 13:37   

tak normalnie od tak bez żadnych oznak padła , dodam że to nie jedyny taki przypadek.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 13:39   

PHJOWI, chyba sobie pompe z UK przywiozę przy najbliższej okazji :mrgreen:
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 13:40   

warto mieć w zapasie , lubią się skończć :) , ja mam 6 sztuk na zapasie :)

[ Dodano: Sro Paź 29, 2008 13:42 ]
do wyciągnięcia pompy potrzebny jest specjalna śruba, żeby nie pogonić łańcucha
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Paź 29, 2008 14:37   

PHJOWI napisał/a:
do wyciągnięcia pompy potrzebny jest specjalna śruba, żeby nie pogonić łańcucha

Wiem :wink:
 
 
 
sojan 




Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Paź 30, 2008 13:40   

Witam. Przepraszam, że pomimo zainteresowania moim problemem dopiero dzisaj ale ....uh życie...
A teraz ad'rem sprawdziłem dopływ paliwa...jest o.k. zalałem kawałek silnika no ale...
Czyli ?? ? chyba sprawy prądowe ?? ?
Ma dzisaj zlawić się fachowiec z laptopem w celu sprawdzenia komputera itd...
A może jakies sugestie od użytkowników ?? ? moge sam cos sprawdzić ?? ?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Nie odpalił
adamlaziska Rover serii 75, MG ZT 16 Czw Paź 15, 2009 19:40
adamlaziska
Brak nowych postów [R75] Jeden raz nie odpalił
Dam-Kam Rover serii 75, MG ZT 20 Czw Lis 19, 2009 09:56
Dam-Kam
Brak nowych postów [R75] Zgasł i już nie odpalił.....
SASOL Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Lut 18, 2009 20:46
Zukowaty
Brak nowych postów [R75] Problem z paliwem - zgasł i nie odpalił
fugazi_thc Rover serii 75, MG ZT 20 Pon Gru 28, 2015 08:56
sknerko
Brak nowych postów [R75] Zgasł na trasie podczas jazdy i już nie odpalił
Physixc Rover serii 75, MG ZT 33 Nie Lis 12, 2017 00:26
BetJar



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink