O golnie o tym juz słyszałem i tak myślałem sobie właśnie nad kupnem tego, chodź z standardowo ma zasieg tylko do 120km a max prędkość 100km/h ale za to jest na prąd
I takie auto np do pracy jest w sam raz jak sie jedzie tylko np 40km w jedna stronę. Ładowanie trwa 6-8godzin ale można w nocy lądować sobie.
Chodź tez czytałem jak sie by wymieniło baterie na lepsze to nawet do 300km można jechać takim czymś. Na allegro patrzyłem ale nikt takiego czegoś nie oferuje
Jest tez fajna dokumentacja "Who killed the eletric car" o tych autach od General Motors EV1. Ale jak zwykle Ameryka nie można było tych aut kupić tych wypożyczyć od nich.
Na mobile.de jest kilka ofert (1xSaxo i 2xAX), niestety ceny nie sa zbyt ciekawe ... Produkowane byly nawet seicento i cinquecento w wesji Elettra (z napedem elektrycznym), ale niestety nie znalazlem zadnego ogloszenia sprzedazy takiego samochodu.
No z tego co wiem to ten Saxa kosztował na nowo z salonu 25.000€ No na mobile są to wiem ale chodzi mi gdzieś w Polsce kupić bo do niemieć nie będę jechał specjalnie po to
Fajny jest tez Tesla Roadster ale koszty 100.000 $ Ale technologia elektro mi się podoba, ciche te auta jak coś oraz zero spalin
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
A swoja droga ciekawi mnie jakie sa orientacyjne koszty przerobienia malego miejskiego samochodu na wersje elektryczna. W sumie fajna sprawa jak ktos duzo jezdzi po miescie - super ekonomiczny, do tego stosunkowo duzy moment obrotowy.
hoosar, ehm z tego co ta firma w Wrocławiu oferuje to piszą ze jakieś 4000PLN na przeróbkę Ale bez kosztów baterii bo to jest najdroższa sprawa:
Koszt akumulatorów kwasowo-ołowiowych o pojemności około 120Ah to około 5.000 zł.
Koszt akumulatorów litowo-żelazowo-fosforowych (LiFePO4) o pojemności około 100Ah to około 20.000 zł.
[ Dodano: Czw Lis 27, 2008 00:06 ]
Mnie ten temat bardzo zainteresował, bo kurcze do pracy i na miasto to jest 100x lepsza alternatywa niż zwykłym autem.
[ Dodano: Czw Lis 27, 2008 00:29 ]
Dzieki za link od trabanta, chyba jednak sobie sam przebuduje Wezmę jak inny silnik od wózka widłowego do tego
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No dokładnie najchętniej bym swojego malca do tego użył ma super karoserie ma przebieg zaledwie 35.000km od nowości Zadbany jak moj Rover Tylko ze trochę mało w nim miejsca na baterie
Hmm.. zobaczę ale te silniki LMC LEMCO sa dokładnie to co trzeba i ten pan z tej strony
michone napisał/a:
http://www.samochodyelektryczne.neostrada.pl/
jest pionierem na tej dziedzinie.
Chyba się na wiosnę za budowę zabiorę ale poszukam trochę innej karoserie sobie. Moze by tak MG TF to tego wziął będę miał pierwszego Rovera na prąd
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum