Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Od kilku dni co jakis czas podczas jazdy zapala sie mi kontrolka zuzytych klockow .Dziwi mnie to poniewaz z przodu mam zalozone z przyczyn ekonomicznych klocki bez czujnika.Czy w R75CDT czujniki sa tez w tylnych kolach? A jezeli nie to co moze byc przyczyna takich objawow. Plyn hamulcowy sprawdzalem jest stan
Ostatnio zmieniony przez apples Czw Lip 28, 2011 22:05, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 10, 2010 17:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sob Lip 10, 2010 18:23
Dotychczas nie mialem z tym problemów,ale sprawdź gdzieś na forum o tym było-chyba będziesz musiał zmostkować wtyczkę od czujnika,bo w przeciwnym razie będzie pokazywało zużyte klocki.
Ale mi sie wydaje ze wlasnie jak sie zmostkuje to wlasnie wtedy zapala sie kontrolka jesli klocki sa dobre to przewod elektryczny jest otwarty i jest dżi a kiedy sie zuzyja i sie zewrza wtedy obwod sie zamyka i kontrolka swieci.Tak sobie glowkuje ale nie wiem czy mam racje
grota10 akurat jest odwrotnie jak powiedziales, zeby kontrolka nie swiecila obwod musi byc zamkniety a propo klackow ham. to nie wystepuja z czujnikiem trzeba go dokupic osobno wiec nie zaoszczedziles
no właśnie, jak zaświeci nam się kontrolka od zużytych klocków hamulcowych, to taki czujnik należy już wymienić? czy pozostaje? nie przerabiałem jeszcze tematu hamulców w moim R. więc nie wiem
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Lip 10, 2010 21:57
Możesz podpasywać od BMW. Spróbuj po tych numerach
Kontakt ostrzegawczy zużycia okładzin hamulcowych
1. SOM100030 przód długość 1120mm - BMW E46 1338mm 34351164372
2. SOE100010 tył długość 850mm - BMW E39 840mm 34352229018 montowane z przodu lub 34351163065
W ostateczności można przylutować same końcówki (czujniki) do starych przewodów od R75.
kris-tofer napisał/a:
to taki czujnik należy już wymienić?
Trzeba wymienić lub odciąć i skręcić przewody.
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Lip 10, 2010 22:03, w całości zmieniany 1 raz
Klocki TRW piszczą i pylą, myślałem, że będą dobre ale się rozczarowałem, przynajmniej hamują dobrze, ale wielki minus zapiszczenie i tylko to przeszkadza, bo z pyłu felgę zawsze umyć można
Klocki TRW piszczą i pylą, myślałem, że będą dobre ale się rozczarowałem, przynajmniej hamują dobrze, ale wielki minus zapiszczenie i tylko to przeszkadza, bo z pyłu felgę zawsze umyć można
Jednym piszczą innym nie. Ciężka sprawa z tym piszczeniem klocków, zresztą można poczytać w linku podanym przez apples'a.
BTW Czy jeśli czujnik zużycia klocków nie uległ zużyciu to da się go przełożyć do nowych klocków? Czy jest to podobne do wymontowania czujnika ABS (ciężkie do wykonania bez uszkodzenia czujnika)?
Właśnie miałem zapytać o DELPHI ? jak ci się jeździ ?
i pytanie odnośnie czujników - ile można przejechać od chwili zapalenia ? )tak średnio .. bo wiem że to od stylu jazdy kierowcy zalezy .. ale tak PI x DRZWI
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pon Paź 04, 2010 16:30
Z mojego doświadczenia:
Mój syn służbowym autem jeździł jeszcze dwa miesiące po zapaleniu kontrolki,ale to przypadek patologiczny,bo jak klocki zaczęły dzwonić to dopiero je wymienił.
Nikomu nie radzę tego ćwiczyć,bo już miałem zaszczyt zablokować przednie koło w fiacie 131,całe szczęście przy wyjeździe z parkingu. A gdyby to się stało w czasie jazdy?
Dlatego nie uważam za stosowne przeciągania wymiany w czasie.W zależności od grubości czujnika, to tej okładziny może zostało 1-2 mm,a to w każdej chwili może się wykruszyć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum