Witam mam roverka 200 1.4 16v z 98 r jest to moje drugie autko z tej serii, z pierwszym nie miałem problemów z drugim jak na złosc cała masa. Pierwszy problem to uszczelka pod głowica -jest zrobiona, ale mam problem z wentylatorem chłodnicy jak tylko chce uruchomić silnik załącza sie wentylator i chodzi cały czas , dodam ze wymieniłem czujnik temperatury czujnik wentylatora ,wszystko orginalne, drugi problem to ciezko odpala gdy jest zimny, niewydaje mi sie zeby był przestawiony rozrzad bo auto ciagnie dobrze 1,2,3 na pełnym gazie mieli kółkami pieknie, Prosze pomóżcie z góry dzieki
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Czw Gru 04, 2008 09:35, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 03, 2008 22:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
clayd, nawet tego nie przeczytam
Po pierwsze, popraw temat zgodnie z zasadami kącika.
Po drugie, stosuj zasady interpunkcji, bo tekst jest niezrozumiały.
Wszystkie opisane objawy wskazują właśnie na czujnik temperatury (dwuprzewodowy) . Jeśli włącza się wentylator na zimnym silniku to nie odpalisz gdyż komputer nie widzi powodu załączenia ssania bo silnik według niego jest gorący A sprawdz oporość czujnika tego nowego i starego omomierzem.
[ Dodano: Sro Gru 03, 2008 22:38 ]
A wymontuj ze skrzynki bezpiecznikowej przekaźnik załączania wentylatora i wtedy sprawdz:)
Wszystkie opisane objawy wskazują właśnie na czujnik temperatury (dwuprzewodowy) . Jeśli włącza się wentylator na zimnym silniku to nie odpalisz gdyż komputer nie widzi powodu załączenia ssania bo silnik według niego jest gorący A sprawdz oporość czujnika tego nowego i starego omomierzem.
[ Dodano: Sro Gru 03, 2008 22:38 ]
A wymontuj ze skrzynki bezpiecznikowej przekaźnik załączania wentylatora i wtedy sprawdz:)
sorry moze nie dodałem ze czujników kupiłem cztery sztuki i z kazdym z nich jest tak samo czy jest załozona wtyczka lub nie ,dodam ze sprawdziłem kable ktore ida do przekaznika i sam przekaznik tez ze dwie sztuki kupiłem nowe i cały czas jest to samo dzieki za szybka odpowiedz
clayd, już lepiej
Sprawdź, czy wentylator nie jest podpięty "na krótko", tzn. czy zasilanie nie jest podłączone na stałe. U Ciebie wszystkie objawy na to wskazują.
Wymiana czujników może nic nie dawać, bo czujnik może w ogóle nie mieć wpływu na pracę wentylatora, jeśli obwód go pomija.
Dobra myśl Może nie włączał się wentylator bo była właśnie walnięta uszczelka pod głowicą, śilnik się grzał ,więc myśl domowego inżyniera mogła właśnie skonstruować taki "bajpasik" Stąd takie małe czary mary.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum