Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Czy jest gdzies ten zaworek w pompie wtryskowej? Bo podobno w kazdej musi byc i on odpowiada za niecofanie sie paliwa z pompy, a tym samym na łatwiejszy rozruch silnika.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Mar 02, 2011 23:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 13:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
No tak czytałem to, wiem o gruszcze i zaworku w nim, ale on jest przed filtrem. A w samej pompie według mechanika musi byc zaworek, żeby z pompy sie paliwo nie cofało. I według niego dlatego musze krecic do ok 5 sekund zanim zapale samochód. Nie jest to zależne od temperatury zewnętrznej, ani rozgrzania silnika pali zawsze tak samo tzn trzeba troche 'hełdnąć'. I może rzeczywiście to jest przyczyna.
Moim zdaniem taki zawór powinien się znajdować w pompie wtryskowej, ale nie mam pojęcia jak to wygląda, jak to wymienić. Proponuję zastosować dodatkowy zawór zwrotny pomiędzy filtrem paliwa a pompa wtryskową (osobiście użyłem zawór zwrotny do układu paliwowego), jak najbliżej pompy.
Czy na pewno masz dobrze ustawiony kąt wtrysku, zapłon? Może tu tkwi problem.
Czy na pewno masz dobrze ustawiony kąt wtrysku, zapłon? Może tu tkwi problem.
No własnie chyba nie. Jeżdze od mechanika do mechanika i słysze ze w roverze ciezko, ze nie ma zegara, ze pompa zabudowana i nawet ze w roverze sie nie ustawia kątu, ze predzej rozrząd złe ustawiony bo kat nie ma wplywu na odpalanie itd itd. Jeden mówi ze ustawi bez komputera ale odklada z tygodnia na tydzień ale w poniedzialek na noc mam mu zostawic i rano na zimnym ma ustawicza góra 50zł. A zaworek według niego jest to taka sróbka z góry wkrecana pod wezykiem którym wchodzi ropa do pompy.
Pomógł: 18 razy Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 206 Skąd: Złoty Stok
Wysłany: Czw Gru 04, 2008 16:50
Zaworek jest tak jak piszesz w tej części gdzie dochodzi paliwo.Ale najlepiej dokupić taki na wężyk paliwa, minimum kosztów i prostota montażu.
Kąt wtrysku ustawia się jak najbardziej i ma bardzo duże znaczenie na odpalanie.
_________________ Człowiek nie wielbłąd musi się napić
Jeżdze od mechanika do mechanika i słysze ze w roverze ciezko, ze nie ma zegara, ze pompa zabudowana i nawet ze w roverze sie nie ustawia kątu, ze predzej rozrząd złe ustawiony bo kat nie ma wplywu na odpalanie itd itd. Jeden mówi ze ustawi bez komputera ale odklada z tygodnia na tydzień ale w poniedzialek na noc mam mu zostawic i rano na zimnym ma ustawicza góra 50zł.
Od takich mechaników uciekaj Resztę napisał danielsonicl,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum