Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam mam problem z zlokalizowaniem stukania ,pukania,opisze na czym rzecz polega.A wiec dziś wróciłem do domu z pracy ,wjeżdżając do garażu zaczęło coś pukać, stukać nie wiem jak to opisać ten głos ale jest głośny ,jak skręcę na maksa kola to stukot przestaje ale jak tylko obrócę kierownice o milimetr to wraca ,i jak dodam gazu na biegu jałowym tak około 1500 obrotów to przestaje ,i w czasie jazdy tez jest cisza;
Mam pytanie czy to morze być pompa wspomagania ,???? z już jej życie się skończyło.
Troc he poczytałem ze takie odgłosy wydaje kolo pasowe,mam prośbę zęby ktoś kto miał już do czynienia z takim czymś niech na PW napisze numer tel zadzwonię i sam posłucha, tego głosu i powie mi czy to jest to samo.
włożyłem 2 zdjęcia zaznaczone na biało co wkole pasowym wali o siebie co wy NATO??
_________________ R.R.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 20:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam
Padlo ci nie kolo na wspomaganiu a na wale.
To duze podwojne na samym dole.
Wewnetrzna czesc z zewnetrzna jest polaczona tuleja gumowa.
i to zewnetrzny pierscien tego kola tak chrupie na gumie.
Odradzam dalsza jazde bo ci obudowe silnika wytrze.
Koszt zakupu to od 400 do 800 PLN w zaleznosci od marki producenta.
CDT i CDTi maja takie same kola.
Wymiana prosta i do zrobienia w warunkach domowych. Aczkolwiek sruba mocujaca to kolo moze nie chciec wspolpracowac. Musisz miec klucz nasadowy 21 z przedluzka i plaski 24 do napinacza paska.
heh dopiero po odswiezeniu mi foty zaladowalo , dokladnie to jest to kolo.
napewno na dole jak sie przyjzysz to juz lezy pyl z gumy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum