Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Sob Gru 13, 2008 15:16 [R420] Czujnik oleju
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam zauważyłem ostatnio ze ta obudowa co się wkręca czujnik oleju jest pęknięta i się sączy olej moje pytanie czy da się to dokupić? i czy wogóle ta częsć jest wymienna?
Poszę o pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 15, 2011 20:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 13, 2008 15:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sama podstawka filtra oleju jest elementem wymiennym i można ją kupić nową albo trzeba poszukać na szrocie,allegro czy innych mediach Pamiętaj iż pod postawką nie ma rzadnej uszczelki więc trzeba do składania użyć silikonu najlepiej szarego! W sklepach motoryzacyjnych występuje bez problemu,koszt niewielki a trwałość dużo dłuższa od tradycyjnych silikonów motoryzacyjnych! Zatem miłego szukania i nastepnie pracy Powodzenia
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Nie Gru 14, 2008 10:17
a jest jakas roznica miedzy podstawa z benzyniaka a podstawa z diesla?? bo na allegro jest kilka anie nie pisze nic o dieslu i nie nwiem czy moge to kupic
jest róznica. Hmm wydaje mi się, że ta częsć jest dość spora, nie wiem, czy to czasem nie jest cala pompa oleju w tym elemencie Szukałeś w RAVE lub EPC jak to wygląda
Tak jak myslałem, czyli do rozebrania kawałek silnika - zdjęcie paska rozrządu, kół na wale korbowym, dolnej obudowy paska rozrządu, przewodów ciśnieniowych, ale do zrobienia
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 01:17
wracając do tematu czeka mnie wymiana bo zaczyna olej juz kapac dosyc mocno... i zwiazku z tym mam pytania do osob czajacych sie w takich rzeczach zeby wymienic ta czesc to co trezba dokladnie zrobic??i czy istneije mozliwosc ze po zlozeniu moze byc cos nie tak z silnikiem bo jezeli bedzie trzeba demontowac rozrzad:/ prosze o szybkie dopowiedzi bo lada dzien biore sie za robote
dokładnie wszystko to co napisał Brt, +paski klinowe
Będzie to całkiem sporo roboty, ale raczej nie powinieneś nic nabroić
a zdjęcie paska rozrządu to na prawdę nie jest nic strasznego
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 14:17
niebardzo sie orientuje jak to wyglada ale wiem ze mi potrzeba ten aluminowy korpus co sie w niego wkreca czujnik oleju bo pompe oleju mam dobra to niepotzreba jje wymieniac
ten korpus, to obudowa pompy... więc jak go wymienisz, to w zasadzie dużo z niej nie zostanie... ale skoro masz dobrą, to może ktoś z handlujących używkami Ci sam korpus opchnie...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 277 Skąd: zamość/lubelskie
Wysłany: Pon Mar 30, 2009 22:01
zamowilem juz ten korpus na jutro albo pojutrze bede mial za jakies 70zl z przesylka;P i teraz tylko do mechanika i wymiana:P
[ Dodano: Czw Kwi 09, 2009 20:40 ]
temat mozna zamknac wszytsko juz zrobione wymienione paski i uszczelniacze przy okazji dzeikuje Wszystkim za pomoc;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum