kupiłem właśnie swoje pierwsze w życiu autko i chciałbym sie poradzic do do jego przyszłego użytkowania.
Moje pytanie dotyczy warsztatów i serwisu takiego auta, dlaczego i czy jest lepiej serwisować/naprawiać MG w byłych ASO/nie ASO Rovera, które mają doświadczenie z tymi autami, czy nie będzie problemu jak bede to robic w innych?
Pytam bo do najblizszego polecanego przez Was serwisu/warsztatu mam około 80km
Czy np. taki warsztat z doświadczeniem bedzie mógł lepiej/szybciej ustalić przyczyne usterki i ją lepiej/łatwiej usunąć ?
A jak juz o usterkach, to jesli bedzie trzeba cos wymieniać bo się zepsuje, to szukać części oryginalnych czy zamienniki też są dobre ?
Pierwszą moją usterką jest prędkościomierz, jechałem jechałem i wskazówka mi padła i tak leży, nie nalicza mi przejechanych km i nie oblicza średniego spalania.
Byłem dzisiaj(niedziela) w jakims warsztacie i powiedzieli mi, ze to napewno nie linka, bo tu jest wszystko elektryczne no i ze mi nie pomogą
Chciałem jutro pojechac do katosów do jakiegos warsztatu który poleciacie, ale nie wiem czy warto sie fatygować (?)
PS W Bielsku-Białej był kiedyś salon Rovera, wiec pewnie tez jakies ASO, gdzie moge znaleźć informacje czy dalej funkcjonuje ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 14, 2008 18:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
co do Twojego problemu to pewnie padł impulsator... poszukaj tego hasła na forum, bo problem nie dotyczy tylko ZR/25, ale też paru innych modeli
jesli chodzi o warsztat to tak na prawdę nie musi być żaden specjalny, wystarczy żeby znalazł się jakiś taki gdzie mechanicy będą trochę myśleć... uczciwie myśleć... Roverki są na prawdę prostymi konstrukcjami
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
moze tylko wystarczy poprawić styki przy impulsatorze lub.... pamiętam post i problemy kol. dareke, ktory nie ma impulsatora w R25 tylko sygnał jest brany z ABSu i padł mu jakiś tranzystor w zestawie wskażników. Ale .... zacznij od sprawdzenia czy masz impulsator i jesli tak, to sprawdź styki na nim
Więc mówicie, ze impulsator, cokolwiek by to nie było jutro się dowiem
Znalazłem u mnie w mieście gościa który ma serwis Rovera, mówił żebym przyjechał jutro i to zobaczy, a za to gość który robił mi dzisiaj badania okresowe, powiedział że to może właśnie z tym ABSem jest cos nie tak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum