Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam.Od niedawna mam dziwne objawy pracy silnika,Silnikem zaczyna rzucać[w benzyniaku to by wyglądało na świece] ,po chwili praca wraca do normy.Sprawdzałem czy nie jest zapowietrzony,błędy nie pokazuje,paliwo raczej pewne więc co?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 23:24, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 16:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
orobra, sprawdz przeplywke i wiazke, obadalbym tez uklad paliwowy
fearless [Usunięty]
Wysłany: Sro Gru 17, 2008 22:54
U mnie tak się działo jak miałem HGF wiec może to to - sprawdź płyn - czy nie ubywa - czy nie cieknie od strony kolektora wydechowego,od pompy ewentualnie od strony kolektora ssacego. (Co prawda typowego HGF nie było, tzn olej nie mieszał się z płynem ani odwrotnie, ale mało brakowało - dzielił mnie dosłownie 1 mm uszczelki przed właściwym HGF) po wymianie uszczelek i szlifie wszystko minęło - a przed wymianą na wolnych obrotach szarpał jak czołg.
Odkręciłem odpowietrznik przy filtrze ,powietrza brak.Gdyby to była przepływka to powinien wybłysnąć błąd.Pozatym jak jadę nic nie czuje żeby przerywał,stanę na parkingu po około minucie zaczyna przerywać i rzucać silnikiem
Przeglądałem różne fora wygląda to na nastawnik pompy.Prawdopodobnie trzeba go wyczyścić Czy ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika w Lublinie ,który by to zrobił.
[ Dodano: Pią Gru 19, 2008 19:03 ]
Witam.Dziś od rana robiłem przegląd instalacji elektrycznej.Co się okazało,przewód przy pompie był przerwany , co ciekawe koszulka nie była uszkodzona.Gdyby ktoś z kolegów miał tę samą usterkę to proponuje dokładnie ale naprawdę dokładnie przejrzeć instalacje koło pompy.Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum