Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Co to jest?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 22:21
[R416] Co to jest?

j.w.
Autor Wiadomość
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 29, 2008 13:08   [R416] Co to jest?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1995

Witam.
Mam pytanie do znających sprawę.
Co to jest na załączonym obrazku??
I co może oznaczać chwilowe tykanie w tych okolicach? ( tzn. na załączonym zapłonie - nie załączonym silniku, co jakiś czas słychać: i tu cytat: "trtrtrtrtrtrtrtr" i tykanie ustaje, po jakichś 30 s znów słychać "trtrrtrtrt" - raczej żadnych innych zmian nie zauważyłem.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Mar 03, 2011 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 29, 2008 13:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 29, 2008 13:24   

Poszukaj sobie informacji o silniku krokowym, o ile nie wciskam Ci kitu ;) .
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Pon Gru 29, 2008 13:27   

nic innego jak silnik krokowy
 
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 29, 2008 13:31   

thef napisał/a:
Poszukaj sobie informacji o silniku krokowym, o ile nie wciskam Ci kitu ;) .


Mogłem się tego spodziewać... ? Prawda .. .?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 29, 2008 13:33   

fearless napisał/a:
Mogłem się tego spodziewać... ? Prawda .. .?
Mogłeś ;)

A w temacie, teraz już wiesz, co to jest, zatem zachęcam do lektury artykułu na stronie klubowej: http://www.roverki.pl/article.php?sid=413
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 29, 2008 13:39   

thef napisał/a:

A w temacie, teraz już wiesz, co to jest, zatem zachęcam do lektury artykułu na stronie klubowej: http://www.roverki.pl/article.php?sid=413


Wszystko fajnie tylko zarówno w tym artykule, jak i na forum, nie ma informacji czy silniczek krokowy powinien wydawać takie dźwięki na włączonym zapłonie a nie zapalonym silniku i czy to jest normalne.

U mnie cyka sobie co jakiś czas.
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Gru 29, 2008 14:16   

fearless napisał/a:
Wszystko fajnie tylko zarówno w tym artykule, jak i na forum, nie ma informacji czy silniczek krokowy powinien wydawać takie dźwięki na włączonym zapłonie a nie zapalonym silniku i czy to jest normalne.

jak u mnie tykało, to okazało się że silniczek jest do wymiany (czyszczenie nie pomogło)
praca silnika bez zarzutów? żadnych falujących obrotów?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 29, 2008 14:22   

Ciufcia napisał/a:

jak u mnie tykało, to okazało się że silniczek jest do wymiany (czyszczenie nie pomogło)
praca silnika bez zarzutów? żadnych falujących obrotów?


Wszystko jest w porządku, nic nie faluje. Czasem tylko na 1 i 2 biegu (zaznaczam bardzo rzadko) - podczas wciśnięcia pedału gazu do podłogi, w pewnym momencie dostaje takiego kopa jak by to było turbo! i nie chodzi tu o obroty 2700 czy 4000 tyś. Po prostu czasem zachowuje się jakby dostał zbyt bogatą mieszankę.

Czyli czeka mnie wyczyszczenie - ewentualnie wymiana silniczka krokowego .... ?

[ Dodano: Pon Gru 29, 2008 15:14 ]
Wyczyściłem silniczek i zobaczymy co będzie, od razu po załączeniu zapłonu było jedno "trtrtrtr" ale później przez 5 minut słuchania już nie trykało :P Zobaczę jak będzie się zachowywał po dzisiejszej trasie Wawa - Lbl - Wawa.
Gdyby co to gdzie najlepiej szukać tego silniczka, bo na allegro same używki. I ile kasiory trzeba szykować?
Pzdr
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Gru 29, 2008 15:44   

fearless napisał/a:
od razu po załączeniu zapłonu było jedno "trtrtrtr" ale później przez 5 minut słuchania już nie trykało :P

i to jest prawidłowy objaw najpierw trtrtr a potem cisza
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 29, 2008 15:51   

Jeszcze jedno szybkie pytanie. Jakie żarówki są w przednich lampach (światła drogowe)
Mijania wiem że są H7 - i ja mam philipsy night vision czy jakoś tak (takie trochę w błękit wpadające ) i chciałbym wymienić żarówki w światłach drogowych - teraz nie mogę wyjąć i sprawdzić - bo samochód wzięła żona, a jak wróci to od razu ja wsiadam i też nie będzie czasu - a po drodze kupiłbym sobie żaróweczki i wieczorkiem wymienił.
Pzdr
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Gru 29, 2008 18:18   

W R75 są H1 ale w twoim to nie dam sobie nic uciąć czy tak samo jest
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10921
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Gru 29, 2008 20:46   

w R400 też są od drogowych H1 :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 629
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pon Gru 29, 2008 21:29   

Tu sprawdzisz wszystkie żarówki:
http://www.lighting.phili...ighting&lang=pl
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Gru 29, 2008 22:14   

fearless napisał/a:
Czyli czeka mnie wyczyszczenie - ewentualnie wymiana silniczka krokowego .... ?
jak obroty nie falują tylko jest tyrkanie co jakiś czas to nie wymieniaj
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Co to jest
silniczek krokowy
Meno Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Sty 22, 2009 19:31
truten23
Brak nowych postów [R416 SI 96'] Jak to jest z tym ABS
Był seryjnie czy nie???
slax Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Lut 18, 2010 11:52
piter34
Brak nowych postów [R416] Czy jest katalizator?
Lukciu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Lip 22, 2008 15:27
PTE
Brak nowych postów [R416] Co jest z klimatyzacją?
oskarik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Cze 18, 2007 20:51
AndrewS
Brak nowych postów [R416] Co to jest i do czego służy?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Mar 30, 2009 08:16
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink