Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Wiem że taki temat pojawił się już wcześniej ale tak do końca nie odpowiedziano jakie są skutki takiego zabiegu. Jadę w dłuższą trasę asfaltami i zastanawiam się czy by nie wymontować wału co by poskutkowało być może cichszą jazdą i mniejszym spalaniem.
Może ktoś już takie cuda wyprawiał. Jeśli tak czy to jest bezpieczne?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 23:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 19, 2008 09:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
przyznam ze pomysl ciekawy, niestety trudno mi napisac cos, bo nie znam budowy Landka i nie wiem czy naped ma jakies elektroniczne czujniki, czy wszystko jest mechanicznie, jesli mechanicznie, to nic nie powinno sie zlego stac, potem wal trzeba zamontowac tak samo, zeby nie mial bicia, ale pewnie inaczej nie da sie go wlozyc, profilkatycznie mozna zaznaczyc, robiac krechy srubokretem
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 3 Skąd: s. west england
Wysłany: Nie Wrz 21, 2008 22:39
witam
stara sprawa ale na angielskim ebayu mozna kupic zaślepkę skrzyni kontowej
koszt około 20 f albo kawałek aluminium i ktoś z tokarnią
fajna sprawa mniej pali troszeczke i nie drze tak bardzo tylnych opon
Nawet jeśli masz TC to i tak możesz odpiąć wał, operacja jest bardzo prosta, nie szkodliwa i pożyteczna. Mniejsze spalanie, mój freelander szedł do 6 litrów a przed zdjęciem było 7-8. no i w kabinie jest duzo ciszej i jak by lepiej przyśpieszał i zapiszczy :D
niczym nie grozi wymontowanie wału fakt czasem zapali się kontrolka TC gdy koła zamielą ale poza tym same plusy szkoda że w oryginale nie jest rozłączny
niczym nie grozi wymontowanie wału fakt czasem zapali się kontrolka TC gdy koła zamielą ale poza tym same plusy szkoda że w oryginale nie jest rozłączny
a jak wał jest podłączony to kiedy koła mielą na śliskim to kontrolka TC się nie zapali
zarówno przy ściągniętym jak i przy założonym wale w momencie gdy koło napędzane wpada w poślizg (natępuje zerwanie) kontrola trakcji powinnasię włączyć. Jeśli wał jest ściągnięty to zerwanie np. przy ruszaniu przednimi kołami (tylnymi nie da rady bez wału) kontrola się zapala. Pozdrawiam
zarówno przy ściągniętym jak i przy założonym wale w momencie gdy koło napędzane wpada w poślizg (natępuje zerwanie) kontrola trakcji powinnasię włączyć. Jeśli wał jest ściągnięty to zerwanie np. przy ruszaniu przednimi kołami (tylnymi nie da rady bez wału) kontrola się zapala. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum