Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Witam !
Od kilku tygodni mam taki problem. Podczas jazdy przy zmianie biegów po wciśnięciu pedału sprzęgła i spuszczenia nogi z gazu obroty zamiast spadać to wzrastają do 1500 obr/min. Dzieje sie tak po przejechaniu kilkunastu kilometrów, przy gorącym silniku na benzynie lub gazie. wydaje mi się że po wysprzęgleniu obroty powinny spadać poniżej 1000 a mi niestety wzrastają.
Jednak jak zatrzymam auto(np.na światłach) na sprzęgle to po 2-3sek.spadaja i w czasie postoju jest ok.Mam wrażenie jakby włączało się ssanie, ale nie wiem czy mam racje
Jeżeli ktoś ma pomysł co to może być to proszę o podpowiedź.
Z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 28, 2011 00:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 08, 2009 17:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdź kody błędów komputera - może czujnik temperatury silnika się zużył.
Sprawdź też szczelność kolektora wydechowego (obejrzyj), bo jego pęknięcie powoduje różne ciekawe objawy dotczące jałowych obrotów (lambda jest oszukiwana przez lewe powietrze).
Tyle mi przychodzi do głowy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum