Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] Nie zapala
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] Nie zapala
Autor Wiadomość
tadek32 



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: Śląsk

Land Rover Freelander

Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:03   [Freelander] Nie zapala
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam od nie dawna jestem użytkownikiem Freelandera i po postoju dwu dniowym w niskich temperaturach odmówił posłuszeństwa. Zapalił z trudem pochodził nierówno i zgasł. Zaholowałem go do garażu wyczyściłem filtr paliwa nałądowałem akumlator i nic może ktoś poradzi co dalej?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 23:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
phuss 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 393
Skąd: KUJ-POM



Wysłany: Sro Sty 07, 2009 22:10   

Niech postoi do rana. Jak garaż ogrzewany to samo powinno się rozwiązać. Prawdopodobnie ON zamarzł w przewodach. Jak odpali to dolej do ropy trochę benzyny tak ok 10% ilości ropy. Wtedy już nie zamarznie a o silnik się nie martw nic mu od benzyny nie będzie.
_________________
szkoda mi go będzie
 
 
 
tadek32 



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: Śląsk

Land Rover Freelander

Wysłany: Sro Sty 07, 2009 23:37   

Dzięki za podpowiedź zobaczę rano co się będzie działo do ropy kupiłem środek przeciw zamarzania ale dopiero dzisiaj po awarii.
By to było tylko to.
 
 
Bari 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 69
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 01:22   

ewentualnie ktoryś z czujników nawala...czujnik położenia wału lub walka rozrządu...sprawdz je.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 08:02   

pasek na pompie wtryskowej mógł przeskoczyć.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Sty 08, 2009 09:28   

Ja na pełen bak zalewam preparat firmy K2 Anti Freeze -30
Preparat kosztuje 8,99 mała buteleczka do kupienia w Leclerc /Real
Pozatym ze zapobiuega zamarzaniu ma właściwości czyszczenia wtrysków.
Pisali o nim niedawno w magazynie 4*4
Robili test i to naprawdę działa.
Polecam, zwłaszcza że nie jest to jakaś wysoka kwota jak na bezpieczeństwo i ochronę silnika w te mrozy.
 
 
tadek32 



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: Śląsk

Land Rover Freelander

Wysłany: Pią Sty 09, 2009 13:15   

Dzięki za porady ale okazało się, że uszkodzone były gumowe przewody powrotu ON przy wtryskach i zapowietrzał się układ. Po ich wymianie samochód stał na dworze całą noc i narazie odpalił zobaczymy co będzie dalej.
Mam jeszcze pytanie czy do wymiany rozrządu trzeba wyciągać silnik z auta?
 
 
mcteusz 



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysokie Mazowieckie



Wysłany: Pią Sty 09, 2009 14:31   

tadek32 napisał/a:

Mam jeszcze pytanie czy do wymiany rozrządu trzeba wyciągać silnik z auta?


Nie wiem jak we Freelanderze to jest, ale do wymiany rozrządu w SDI w R600 trzeba było tylko wymontować filtr powietrza. Bez przesady z wyjmowaniem silnika.

tadek32 napisał/a:
Dzięki za porady ale okazało się, że uszkodzone były gumowe przewody powrotu ON przy wtryskach i zapowietrzał się układ. Po ich wymianie samochód stał na dworze całą noc i narazie odpalił zobaczymy co będzie dalej.


Po czym poznałeś, że są uszkodzone? Czy jest to widoczne gołym okiem?
Mam ze swoim podobny problem już trzeci dzień. Temperatury sięgają już zaledwie -2, a on dalej swoje. Popracuje 5 minut po czym gaśnie i w baku słychać bulgotanie...
Wszystkie dieselki już śmigają, a mój nie i smutno.... :cry:
_________________
Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
 
 
tadek32 



Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: Śląsk

Land Rover Freelander

Wysłany: Pią Sty 09, 2009 15:27   

Poznałem to bo gdy ściągnąłem osłonę silnika (Plastik) to przewody były mokre a podczas gdy jeden z moich kolegów próbował zapalić silniki ja ruszałem tymi przewodami (gumowe przy wtryskach) i nagle zauważyłem wyciek z jednego z nich. Po wymianie na nowe koszt 5zł na razie zapala.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 09:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 07:21
SyntaX
Brak nowych postów [FreeLander]Regeneracja reduktora w Land Rover Freelander
TrueGrand Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 10 Nie Maj 26, 2013 10:57
robag
Brak nowych postów [Freelander] Freelander i głośna kontrola trakcji
Freelander 2000 1.8 Benzyna/Gaz
zkarol Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 6 Pią Mar 12, 2010 09:52
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink