Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam,
mechanik kazał kupić:
- uszczelniacze zaworów - czy brać te od TomaTeam oryginalne MG Rover czy zamienniki, ponoć są w granicach 5zł a nie 15? czy jest duża różnica w jakości i jakieś znane przypadki kiedy tańsze zamienniki powodowały jakieś problemy?
- uszczelniacze wałka rozrządu - brać te przednie i tylne czy te?
Pozdrawiam.
_________________ Czasem myślisz, że los się do Ciebie uśmiechnął, a Ty go po prostu rozśmieszyłeś.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Mar 07, 2011 21:48, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 14, 2009 15:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w jakości i jakieś znane przypadki kiedy tańsze zamienniki powodowały jakieś problemy?
kolega zlozyl do poloneza z silnikiem rovera te tansze, nie wiem czy akurat identyczne, potem tylko na nie narzekał, guma w dosc krotkim czasie stwardniała
co do uszczelniaczy walkow, to ja do serii T kupilem dwa FAI i dwa oryginaly bo takie byly akurat na magazynie w Tomateam
firma FAI jest dosc znana, ja zakladalem tej firmy uszczelke pod glowice w Serii K, nie mam zastrzeżeń
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum