Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam,
Poszukuję na terenie Warszawy człowieka do naprawy centralnego i alarmu. Od jakiegoś czasu zamek od wewnątrz nie radził sobie z otwieraniem, natomiast od około 2 tygodni centralny nie zaskakuje przy zamykaniu kluczem. Od około 2 tygodni alarm sie nie aktywuje, a dziś miałem blokade stacyjki, kluczyk wlazł do stacyjki po kilkuminutowych zmaganiach. Wczoraj podczas jazdy sam sie zamykał i otwierał przez kilka sekund, pierwszym razem po uruchomieniu spryskiwaczy.
O co tu chodzi, nie wiem, dlatgo mam prośbę o polecenie jakiegoś punktu, w którym by się tym zajęli. Wgrę by wchodziło założenie centralnego na pilota i podpięcie istniejącego alarmu.
Przy okazji potrzebuję tez ustawić kąt wtrysku i diagnozę skrzyni biegów bądź sprzęgła.
Pozdrawiam,
color
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 28, 2011 00:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 13, 2009 12:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
fearless [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 13, 2009 12:25
Sprawdź akumulator, ładowanie! Często spadek napięcia powoduje awarię centralnego i alarmu.
ZTCW to kolega marcel_n miał podobne problemy zeszłej zimy w swojej "złośliwej lodówce", ale ich nie zwalczył - same przeszły na wiosnę.
Objawiło się to z całą mocą w czasie spotu w Szklarskiej Porębie.
Co do alarmu w R600 to próbowałbym w firmie Sagitarius na Boernerowie - kiedyś mi pomogli z R600 (choć tamto to był drogiazg - problemy z czujnikami): http://www.sagitarius.pl/
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Sprawdź akumulator, ładowanie! Często spadek napięcia powoduje awarię centralnego i alarmu.
Akumulator zmieniłem tydzień temu, poprzedniemu całonocne ładowanie nie pomogło.
Więc to chyba nie wina akumulatora, chyba, że odpięcie zasilania spowodowało rozkodowanie alarmu i wariacje centralnego i stacyjki
color
fearless [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 13, 2009 13:50
No to nie wiem co dalej, (w seacie miałem tak że przy słabej baterii - aku sam sobie otwierał i zamykał)
Padnięty był siłownik po stronie kierowcy. Kupiłem uniwersalny zestaw siłowników + sterownik na pilota. Znalazłem elektyka i zostawiłem mu zestaw. Gdy przyjechałem po odbiór, zamek centralny działał, ale nie uruchamiał się alarm. Gość podpiął nową centralkę w wiązkę w progu drzwiowym. Powiedziałem, że nie wyjadę dopóki alarm nie będzie działał. Nie będę opisywał kombinacji jakie stosował z kabelkami. Po 4 godzinach udało mu się włączyć do pracy alarm.
Elektryk coś jednak przekombinował. Są problemy, tzn. zamek otwiera się i zamyka z pilota i kluczyka, alarm się aktuwuje, to jest ok. Ale po włożeniu kluczyka do stacyjki zamek samoistnie wykonuje zamknięcie, otwarcie i zamknięcie. Po ponownym otwarciu drzwi, dzieje się identycznie. Grozi to tym ,że gdy zamknę uruchomiony samochów i wyjde np. go odśnieżać, to się sam zamknie. Jeśli spotkaliście się z czymś takim, albo macie jakieś pomysły, proszę o radę. Mając wskazówki dla niego pojadę z reklamacją.
Możliwe, że zrobił Ci taki "anty-napad" - wsiadasz, odpalasz silnik i drzwi się zamykają, żeby Cię nikt z auta nie wyciągnął na światłach, tylko, że normalnie to działa np. przy ruszeniu do 8 km/h, bo wtedy jest pewność (no prawie ), że kierowca jest w środku.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum