Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2008 Posty: 13 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 07:21
Ad. 1 Pompki spryskiwaczy są dwie (tył, przód) wciśnięte w zbiornik płynu. Żeby się do nich dostać musisz odkręcić prawe nadkole i zdjąć zbiornik odkręcając 4 śruby (3 pod spodem + 1 od góry).
Ad. 2 Wężyk do tylnego spryskiwacza idzie dość dobrze zakamuflowany, trasę dość łatwo sam określisz, ale z wymianą będzie trochę zabawy. Idzie m. in. w tylnej klapie.
Żeby się do nich dostać musisz odkręcić prawe nadkole i zdjąć zbiornik odkręcając 4 śruby (3 pod spodem + 1 od góry).
Wcale niekoniecznie Jak się trochę pogimnastykujesz, to samo zdjęcie nadkola wystarczy
zapal napisał/a:
drugie pytanie jak jest prowadzony wezy do tylnego spryskiawcza co musze zrobic co rozebrac?
Przez gródź silnika do kabiny (prawą stroną, o ile nie masz anglika), pod wykładziną po progu do tylnego siedzenia, wzdłuż siedzenia na lewą stronę, do lewego tylnego słupka, gumowym przepustem do klapy tylnej.
IMHO lepiej zlokalizować przeciek i wsztukować kawałek, zamiast wymieniać cały
Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Wto Sty 20, 2009 14:24
zrobilem... jak sie okazalo byl laczaony w 2 miejsacach a w jdnym zgnieciony... (chodzi o tylny) teraz wymienilem zalozylem zaworek zwrotny i jest super ok godzina roboty koszt 15 zl jakby kogos to interesowalo pozdrawiam
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum