Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Zamierzam wymienić pompę. Mówiono mi, że dostęp jest albo od bagażnika, albo pod siedzeniami. Nie będę tego sam robił ale poproszę o wskazówki na co zwracać uwagę, gdzie są ewentualne haczyki i jakie problemy są najczęstsze przy tym zabiegu.
Generalnie porady i wskazówki how-to.
_________________ Czasem myślisz, że los się do Ciebie uśmiechnął, a Ty go po prostu rozśmieszyłeś.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Mar 11, 2011 19:14, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 28, 2009 14:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 36 Skąd: warszawa
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 23:09
Witam
Ja wymieniałem pompę paliwa. Wygląda to tak.
1. trzeba zdjąć bak
2. bak trzyma się na takich "szelkach". od strony końca samochody są dwie śruby a bliżej środka samochody te "szelki" są po prostu wciśnięte w szparę.
3. trzeba odkręcić te śruby trochę i odłączyć złączkę elektryczną.
4. śrub nie trzeba odkręcać do końca. Jak się je odkręci prawie do końca to unosząc taśmy razem z bakiem zdejmiemy je z zaczepów.
5.bak zdjęty
6. odkręcamy wieko
7. wyjmujemy taki plastikowy kosz z drutami
8. pompa jest włożona w ten plastikowy kosz.
9. na dole kosza jest TAKI zawór gumowy chyba - lepiej go nie uszkodzić bo będzie trzeba jeździć z minimum połową zbiornika
JA TAK JEŻDŻĘ JUŻ ROK I TO NIE JEST FAJNE PRZY POŁOWIE ZBIORNIKA POMPA SIĘ ZAPOWIETRZA. TEN ZAWOREK JEST PO TO ŻEBY PALIWO W KOSZY BYŁO NA WYŻSZYM POZIOMIE NIŻ W BAKU - BO TO CHŁODZI POMPĘ, POMAGA ZASYSAĆ
10. wymieniamy pompę
11. i robimy wszystko w odwrotnej kolejności
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 36 Skąd: warszawa
Wysłany: Czw Sty 29, 2009 23:23
tak jest
i potem dobrze z powrotem załozyc ta gume co idzie z baku do wlewu - zle zalozenie skutkuje cieknieciem przez szczeline przy tankowaniu do pelna - przetestowalem to juz
pozdrawiam
[ Dodano: Czw Sty 29, 2009 23:32 ]
i jeszcze mi się przypomniało
jest tam pare wezykow (m. in. powrót) ktore trzeba zdjac. nie pamietam czy so poprostu wcisniete czy sa na cybanty
Z JEDNYM WEZYKIEM JEST ZWIAZANY PEWIEN "MYK"
JEST TAM ZLACZKA PLASTIKOWA Z BODAJZE CZERWONYM KOLNIERZYKIEM
KOŁNIERZYK TRZEBA WCISNAC ZEBY ROZLaCZYC USTROJSTWO - SZARPANIE NIC NIE DA
HYNES MOWI ZE TRZEBA ZROBIC "DEPRESS" CZYLI WCISNAC !
Trochę to roboty jest, się nie spodziewałem.
A to do czego służy okrągła zaślepka na granicy tylnego siedzenia i bagażnika na 3 śrubki? Bo mi tu znajomek zasugerował, że tędyk się da przeprowadzić operację.
_________________ Czasem myślisz, że los się do Ciebie uśmiechnął, a Ty go po prostu rozśmieszyłeś.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum