Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 18:58 [25 2000r 1.4 16V] Wyskakuje drugi bieg.
Witam serdecznie.
Znalazłem kilka wątków na taki temat ale żadnych konkretnych podpowiedzi.
Dwójka mi wypada i muszę trzymać dźwignię ręką.
Podpowiedzcie od czego zacząć swoje dochodzenie, bo nie mam pojęcia.
Czy to jest synchro?
Powiedzcie proszę od czego tak się dzieje i czy mogę z 20 km tak przejechać.
Dzięki za rady.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Ukasz Sro Sty 21, 2009 19:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 18:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam.
Skrzynia rozebrana. Okazało się, że przesuwka i coś z zębami.
Ktoś kojarzy czy jest możliwość załatwienia jakiś części, czy od razu skupić się na wymianie skrzyni?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
fearless [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 07, 2009 14:08
Ja na Twoim miejscu nie pakowałbym się w części, raczej używanych nie dostaniesz, bo nikt nie sprzedaje skrzyni na części, więc będziesz musiał kupować nowe - a to wyjdzie drożej. Używana skrzynia w dobrym stanie to koszt około 500 Pln.
Witam.
Skrzynia rozebrana. Okazało się, że przesuwka i coś z zębami.
Ktoś kojarzy czy jest możliwość załatwienia jakiś części, czy od razu skupić się na wymianie skrzyni?
Ciężko z częściami jest, na "szrotach proponują tylko całe skrzynie". Nie jestem pewien czy uda Ci się kupić sam synchronizator tym bardziej nowy.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Sro Sty 07, 2009 14:36
no objawy sa takie jak u mnie.. a u mnie wlasnie polecial synchronizator.. ja bez 2 biegu jezdzilem cale wakacje okolo 10- tys km zrobilem moja mama takze smigala autem bez 2 pojechali sobei na wakacje na czechy kiedy ja musialem zostac w pracy no coz.. efekt.. trzeba bylo kupic nowa skrzynie.. na allegro udalo mi sie dopaść taka za 450Zł troche sie obawialem ze bedzie szrot ale do dzisiaj smiga bez zarzutu i nawet wsteczny wchodzi normalnie 2 efekt uboczny jazdy bez 2 to kompletnie z$%^&*( sprzęgło docisk i tarcza wsio nowe sachs troszke kosztowalo.. tak wiec jezdzic sie da ale potem koszta duze
[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 14:39 ]
ps. co do wymiany samego synchronizatora u nas w Focie (tak isklep z czesciami) byly synchronizatory.. ale co sie okazalo po rozebraniu skrzyni ze tryby czy cos takiego tam jest pozrywane i regeneracja skrzyni wyjdzie mnie tyle co nowa skrzynia(uzywana) wiec nie polecam bawic sie w regeneracje bo szkoda kasy! allegro i wio pisz do mnie na prv mam nr do goscia ktory sprowadza czesci do roverkow ostatnio mial chyba skrzynie w wmiare przyzwoitej cenie:) o ile do r25 pasuja skrzynie z r200 1.4 16v
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wielkie dzięki za pomocne komentarze.
Też stwierdziłem, że trzeba wymienić całą skrzynie.
Czekam właśnie na informację od człowieka.
Zobaczymy, może się coś tanio znajdzie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wielkie dzięki za pomocne komentarze.
Też stwierdziłem, że trzeba wymienić całą skrzynie.
Czekam właśnie na informację od człowieka.
Zobaczymy, może się coś tanio znajdzie.
Z chęcią, a masz jakiś namiar?
Szukam poważnych sprzedawców którzy zaproponują mi jakąś skrzynie z gwarancją rozruchową.
Macie jakiś polecanych?
Dzięki za informacje.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Z chęcią, a masz jakiś namiar?
Szukam poważnych sprzedawców którzy zaproponują mi jakąś skrzynie z gwarancją rozruchową.
Macie jakiś polecanych?
Dzięki za informacje.
Niekoniecznie musiał od razu synchronizator strzelić. Jak bieg daje się wrzucić (nie zgrzyta, itd) - to oznacza, że synchro jeszcze jakoś działa.
Jak wyskakuje bieg i trzeba trzymać go łapą - to wg mnie - wina leży po stronie ZATRZASKU biegu nr 2, a nie synchronizatora.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
wina leży po stronie ZATRZASKU biegu nr 2, a nie synchronizatora
Tak jak piszesz, to nie synchronizator, ale tak czy inaczej skrzynie trzeba wymienić.
Nie wiem jak mam szukać tej skrzyni. Może ktoś podpowiedzieć?
Mój mechanik powiedział, że mam szukać po symbolu-SK35,
Od sprzedającego z kolei dostałem numery skrzyni 5C/37/WUS-2127507, a odczytując VIN jest informacja: Transmission Type - 5C39.
Czy też nie muszę się sugerować numerami i wystarczy, że po roczniku i pojemności będę szukał.
Wielkie dzięki za jakiekolwiek uwagi.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam.
Dzięki za pomocne odpowiedzi.
Takie mam pytanie jeszcze.
Czy odczuję różnicę jeżeli kupię skrzynię z przełożeniem 3.7 jak dotąd była 3.9?
Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?
Wie ktoś o ile będzie prędkościomierz inaczej pokazywał i czy da się korektę prędkościomierza zrobić?
Czy ja w ogóle potrzebnie się martwię
Dzięki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bialy114 [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 17:54
Cześć.
Co do przełożeń - nie mam pojęcia...
Natomiast: jestem po wymianie skrzyni (w grudniu 2008)
Znalazłem na AlleDrogo sprzedawcę z Puszczykowa (chyba ten ).
Mechanik (klik) sam odebrał od sprzedawcy, zapłacił ze swoich, zamontował i rozliczyliśmy się przy odbiorze auta za wszystko razem.
Polecam p. Wojtka
Dzięki za informacje, już rozmawiałem z tym sprzedawcą, tylko musi mi dać znać jaki model skrzyni ma na stanie.
Kurcze, dlaczego ja nie zauważyłem p.Wojtka, bym już miał auto sprawne.
Może mi ktoś podpowiedzieć czy mogę założyć skrzynie 5C37 bez większych problemów, czy lepiej 5C39 szukać?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bialy114 [Usunięty]
Wysłany: Czw Sty 22, 2009 18:28
Ja szukałem tylko: 1,4 16V - reszta należała do p. Wojtka
Może mi ktoś podpowiedzieć czy mogę założyć skrzynie 5C37 bez większych problemów, czy lepiej 5C39 szukać?
bez najmniejszych problemow założysz
co do przełozeń to w sumie powinien sie trochę żwawiej zbierać, ale różnica jest taka, że pewnie specjalnie nie odczujesz
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Czy odczuję różnicę jeżeli kupię skrzynię z przełożeniem 3.7 jak dotąd była 3.9?
Krótsze przełożenie spowoduje odrobinę lepsze osiągi, ale też wyższe obroty silnika przy takiej samej prędkości. Co do wskazań prędkościomierza to nie wiem ... jeśli impulsator i jego przekładnia ma takie same parametry, to nie bedzie różnicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum