Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam wszystkich. od pewnego czasu męczy mnie pewne zdjęcie, które znalazłem na tomateam, mianowicie przedstawia ono przewody od intercoolera i nie wiem czy mi się zdaje ale są jakby źle podłączone, a może tylko mi się zdaje. Dolne zdjęcie jest z tomateam i jest to R400 ale silniki są jednakowe, więc skąd taki układ przewodów. Proszę o komentarz.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 28, 2011 21:52, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 11:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki za info a już myślałem że w mojej 600-ce jest źle podłączone.
a i jeszcze mam jedno ważne pytanie w moim Roverku w przewodzie intercoolera
( w tym górnym )są ślady oleju co to oznacza, i czy to może byc powodem kopcenia czarnym dymem?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 32 Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 21:52
mam to samo .. przy wymianie górnego przewodu od intercoolera - znalazłem w nim olej ...
no cóż ... turbinka już pewnie popuszcza ...
ogólnie efekt taki ze przy odpalaniu lubi dymek puścić i ewentualnie w sytuacji gdy dam trochę w palnik na drodze ...
A jeśli tego oleju jest dośc sporo ( w kolektorze zauważyłem tak jakby przepalony olej- gęsta czarna maź ) pytałem niedawno swojego mechanika co myśli na ten temat i powiedział że silnik ma przedmuch ( i że czeka mnie remont kapitalny) co o tym sądzisz? i może wiesz jakie to mogą byc koszty ( no wiesz szlif wału, pierścienie, uszczelniacze, itd)
że na podstawie jednej poszlaki nie wiesza się więźnia .... tylko sędziego Zarżnąć diesla SDi to duża sztuka więc podejrzewam, że mechanik nie zna tych silników ... Ja bym po prostu wyczyścił ten kolektor, weze i intercooler, sprawdził luzy turbiny i kontrolował regularnie stan oleju i ..... pewnie zrobisz kolejne 100kkm bez remontu
zdjąć wąż z turbiny ten dolotowy (od filtra powietrza) i wtedy widać łoptki i mozna tez włożyć paluszki i pokręcić wirnikiem turbiny i sprawdzić czy nie ma luzu promieniowo. Ma nie mieć luzu Jesli możesz nim poruszać góra dół itp. to trzeba wziać pod uwagę w budżecie na najblizszy czas $$ na naprawę lub wymianę turbo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum