Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
czesc
potrzebuje i informacji gdzie i za ile mozna kupic panel z przelacznikami do otwierania i zamykania szyb zamontowany miedzy siedzeniami bo w moim R620 spalil sie maly silniczek zamontowany w srodku i wszystkie szyby dzialaja oprocz od strony kierowcy.
Dzieki
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 28, 2011 23:01, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 23:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Sty 16, 2009 23:56
marcin261080 napisał/a:
potrzebuje i informacji gdzie i za ile mozna kupic panel z przelacznikami do otwierania i zamykania szyb zamontowany miedzy siedzeniami bo w moim R620 spalil sie maly silniczek zamontowany w srodku i wszystkie szyby dzialaja oprocz od strony kierowcy.
W panelu sterowania szybami nie ma żadnego silniczka więc albo nie chodzi o panel albo nie o silniczek.
marcin261080, zapewne posypala sie prowadnica... Sluchaj czy chodzi silnik w drzwiach kierowcy...
Jezeli nie bedzie chodzil to zdejmij boczek i sprawdz an krotko czy przyjmuje prad, nastepnie sprawdz wiazke pomiedzy drzwiami a slupkiem a dopiero wez sie za przelacznikktory mozesz dostac rowniez u mnie ale nei wiem czy jest sens
jezeli chodzi o silniczek to on tam jest jest podlaczony z przyciskiem do szyby od strony kierowcy wiem bo to rozbieralem i jest opalony i kabelki sa przepalone a boczek tez sciagalem podlaczalem zasilanie z zewnatrz i dziala.
marcin261080, zadnego silniczka nie ma w panelu sterowaniu, to jest tylko panel ktory steruje szybami jak sama nazwa wskazuje, silniczki sa dokrecone do prowadnic ktore sa umieszone w drzwiach, jesli na krotko podlaczales i silniczek chodzi a guzikiem przy panelu nei chodzi to sprawdz najpierw bezpieczniki, nastepnie sprawdz czy nie masz przetartej wizki pomiedzy drzwiami kierowcy a slupkiem...
Jezeli naciskasz guzik i sobie pyka i tyrka to sprawdz czy rolki w prowadnicy sie nei posypaly bo to najczestsze przypadki i blokuje sie szyba wtedy silniczek nie ma sily przepchnac prowadnicy i podczas naciskacnia wydaje sie jakbyu nie dzialal
witam,
niechce zakładac nowego tematu bo mam ten sam problem co kolega marcin261080 i mam takie pytanie,
wyciągnąłem mechanizm podnoszenia szyby kierowcy i chcąc go sprawdzic jak mam podłączyc zasilanie w tej kostce ? bo tu jest 4 przewody.
PAWEL620, Zazwyczaj czerwony lub zolty to plus, niebieski i czarny to minus... Czerwony z niebieskim i szyba sie otwiera, zolty z niebieskim i szyba sie zamyka, czerwony z czarnym i szyba otwiera sie szybko - Auto...
To taki przyklad... Mozesz sprawdz dotykajac szybko, nie spalisz silniczka aby Ci sie przewody nie skleily, dokladny opis kolorow kabli i znaczenia znajdziesz w RAVE
w panelu sa owszem cztery przelaczniki. przy przelaczniku od strony kierowcy na dwie metalowe blaszki do ktorej ida kabelki od przelacznika jest nasuwany maly silniczek wielkosci /4 pudelka od zapalek. mam ochote wyslac wam zdjecia. Co do rolek to je tez sprawdzalem sa w porzadku.
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 16:52
Ten magiczny silniczek to chyba cewka....
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum