Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 21:20 [R620] Dziwne sygnały z układu kierowniczego
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam.Od dwóch dni martwią mnie odgłosy z układu kierowniczego. Na postoju czy to na włączonym silniku czy nie, podczas obracania kierownicą w lewą strone słychać coś jakby trzeszczało lub piszczało trudno określić i do tego dochodzi jeszcze stuk w pewnym momencie obracania kierownicą, jest takie wrażenie gdyby coś przyblokowało, przeskoczyło(ze stukiem) i dalej można kręcić.Podczas jazdy tego nie czuć.Cóż to może być?
Pozdawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Sty 28, 2011 21:52, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 21:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam,hmm ja miałem podobny problem zapowietrzała (i były wycieki) mi się pompa a objawy były podobne wymieniłem wszystkie opaski na wszystkich przewodach z orginalnych(były tak luzne że mogłem je ściągnąć bez problemu nie urzywająć narzędzi) na skręcane odpowietrzyłem,dolałem płynu z uszczelniaczem dodatkowo (stp BP) i jest ok.posprawdzaj sobie stan płynu jakość uszczelnień,oraz jak pracuje pompa może ci to coś pomorze warto jeszcze zapamiętać że wszystkie wady układu ze wspomaganiem pojawiają się z reguły przy niskich temp.
pozdro.
[ Dodano: Sro Lut 04, 2009 21:36 ]
kurtki napisał/a:
Podczas jazdy tego nie czuć
coś jeszcze podczas jazdy kręcisz kołami czasami do oporu i w ten sposób pompa się odpowietrza i dla tego tego nie czujesz,poprostu powietrze chyba uchodzi z układu tak myślę.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 21:13
Faktycznie, coś z pompą bo na rozgrzanym silniku wszelkie objawy ustępują, no może coś tam delikatnie puknie, ale nie tak jak na zimnym.Dzięki
Mam jeszcze jedno pytanie, jak wymienić olej w układzie i co zalać? i jeszcze jedno dość krępujące dla mnie pytanie, czy mój silnik jest na wtrysku czy gaznikowy.Naprawde na tym się nie znam
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 21:45
Silnik z listwą wtryskową. Układ zalej czymś o specyfikacji Dexron IID, np. Mobil ATF. Zajrzyj na www.hondaaccord.strefa.pl i ściągnij sobie manuala po polsku do HA CC7, tam znajdziesz wszystko co potrzebujesz .
Mam jeszcze jedno pytanie, jak wymienić olej w układzie i co zalać?
Witej kolega ,,tfel,,dobrze radzi ale czy koniecznością jest wymiana można na dolewkę czegoś kąbinować np.
thef napisał/a:
Dexron IID, np. Mobil ATF
lub jak napisałem STP BP - to środek który miesza się z prawie wszystkimi płynami do wspomagania i ma w sobie uszczelniacz podam ci ceny
np. 1L.Dexronu tego o kolorze bursztynowym kosztuje 50 zł natomiast ten środek STP BP 1L.13zł warto dolać no chyba że masz paskudny płyn wtedy wymiana ale profesjonalnie wykonana z płukaniem układu.pozdro.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Sob Lut 07, 2009 10:47
Dzięki za wszystkie porady .Myślałem o wymianie oleju w układzie, ponieważ samochód ma już 14 lat, a kto wie czy wogóle był kiedykolwiek wymieniany.Może tam już jest woda zamiast oleju
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Nie Lut 08, 2009 20:49
Nie wiem czy tak można ale wymieszałem Boxol z (chyba) Dexron 3.
Jeden był koloru brązowego a drugi czerwony.Nie zauważyłem teraz żadnych wycieków ani nie poprawnej pracy układu.
Z początku były jakieś "dziwy" bo jak zamontowałem z powrotem tą chłodnicę oleju wspomagania i dolałem płynu to się dość długo układ odpowietrzał i słychać pompę było przez 2-3 dni ale teraz jest OK.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum