Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Muszę założyć z tyłu trzeci pas
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Muszę założyć z tyłu trzeci pas
Autor Wiadomość
Kizashi 




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 221
Skąd: pod W-wą



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 12:30   [R75] Muszę założyć z tyłu trzeci pas
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam,
Rozglądam się na allegro za środkowym pasem bezpieczeństwa do R75 Tourer. Jest tego sporo, ale nie wiem, co oprócz pasa mam kupić... Chodzi o to, że samochód miał w przeszlości kratkę i z tyłu miał zdemontowany pas. Obecnie są dwa, ale w kanapie jest otwor na pas oraz ta końcowka, w którą się wpina. Nie znam nazw tych elementów, więc nie wiem, czy powinienem kupić sam pas, czy z napinaczem. Jak to sprawdzić / rozpoznać. Wie ktoś?
dzięki
_________________
Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 16, 2009 12:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 12:40   

Nie wiem czy pasy z tylu maja napinacze ale z tego co pamietam to na 90% nie. Musisz kupic sam pas ze zwijaczem skoro
Kizashi napisał/a:
ta końcowka, w którą się wpina

jest w aucie.Jak nie am to tez trzeba kupić i po sprawie.Pamiętaj żeby kupować ze śrubami bo są drobnozwojne, lepsze gatunkowo i ciężko Ci będzie coś dobrać.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Kizashi 




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 221
Skąd: pod W-wą



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 12:57   

Zukowaty,
Czyli mam brać pas ze zwijaczem i upewnić się, że dają ze śrubami...
Bo właśnie dla mnie zwijacz i napinacz to było jedno, ale pewności nie miałem czy się mylę, czy nie.
Dzięki za info
_________________
Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 14:29   

zdaje sie że napinacze sa w zwijaczu właśnie ale głowy nie dam. W Sedanie są i podobno jakieś kabelki tam sie podłącza ale nie widziałem tego osobiście

[ Dodano: Pon Lut 16, 2009 14:36 ]
w sedanie napinacz jest w zwijaczu, jest przy tym kostka elektryczna koloru niebieskiego na pewno
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 14:42   

sknerko napisał/a:
w sedanie napinacz jest w zwijaczu, jest przy tym kostka elektryczna koloru niebieskiego na pewno
A nie jest to czasem sygnalizacja zapięcia pasów ?? :P
ZTCW to trudno byłoby zrobić napinacz w zwijaczu :( One są przeważnie przy tej klamrze do wpinania. :D
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 14:50   

nie jest to sygnalizacja zapięcia pasów bo takowej w R75 nie ma jest tylko kontrolka ale nawet jak działa to świeci przez kilka sekund po odpaleniu celem przypomnienia o pasach a potem gaśnie (nie mam kontrolki działajacej pisze to na podstawie informacji z forum zdaje sie że PHJOWI o tym pisał kiedyś mnie to mocno nurtowało)
czy trudno czy łatwo nie wiem ale pamiętam temat na forum o zwartych tych kostkach z tyłu i znowu niejaki PHJOWI WIELKIMI LITERAMI napisał że bezwzględnie nie można tam nic mostkować bo poduchy wywalić mogą.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Kizashi 




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 221
Skąd: pod W-wą



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 16:46   

sknerko,
O co chodzi z tym mostkownie, bo nie kumam, a się boję ruszać...
_________________
Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 17:05   

Tak jest napinacz jest w zwijaczu, przy dzwonku pas się po prostu zwinie bardzo mocno i go już nie rozwiniesz, trzeba wtedy wymienić.
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Lut 16, 2009 18:03   

:oops: , to nie wiedziałem :głupek:
 
 
Kizashi 




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 221
Skąd: pod W-wą



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 10:51   

Paul,
Czytałem, szukałem, pytanie i tak musiałem zadać (skąd mogę wiedzieć, czy pas środkowy nie jest technicznie różny, np. uboższy, od pozostałych?). I "pomógł" kliknięte.
_________________
Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 11:40   

Kizashi, w jakim sensie "różny"?
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 12:35   

Kizashi napisał/a:
sknerko,
O co chodzi z tym mostkownie, bo nie kumam, a się boję ruszać...

Chodzi o to że: jak wywalą napinacze to należy wymienić cały pas a handlarze mostek z drutu wkładają w gniazdo żeby przy wystrzelonym pasie kontrolka nie świeciła. nastepna sprawa to chyba trza taki montaż przeprowadzać na odłączonym akumulatorze żeby właśnie napinacze nie kropnęły
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Kizashi 




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 221
Skąd: pod W-wą



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 23:59   

Rowan,
Nie wiem, nie znam się - bez napinacza / nie pirotechniczny. Taki jak w dużym fiacie :-)

[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 00:00 ]
sknerko,
Czy po odłączeniu aku komp nie zwariuje?
(i jak zresetować ten licznik oil sevice - bo mam na nim teraz -5000 km)
_________________
Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 02:18   

Reset service masz na stronie klubowej chyba opisany.

[ Dodano: Czw Lut 19, 2009 02:22 ]
http://www.roverki.pl/article.php?sid=419
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Stachu 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 30 Sty 2002
Posty: 179
Skąd: Bydgoszcz

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 19, 2009 05:38   

To działa tylko do -1500, później tylko komp.
_________________
Stachu
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 21:46   

Kizashi napisał/a:
sknerko,
Czy po odłączeniu aku komp nie zwariuje?
(i jak zresetować ten licznik oil sevice - bo mam na nim teraz -5000 km)

Nie zwariuje. a czemu niby by miał? :smile:
a z tym resetem to tak jak koledzy piszą można samemu ale ja nie wiem od ilu km na minusie tylko T4
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Kizashi 




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 221
Skąd: pod W-wą



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 10:44   

A co ile powinienem zmienić 10W40 w dieslu? 10 tys.? 15 tys.? Castrol magnatec...
_________________
Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 12:19   

Kizashi, 15. Napewno nic mu nie będzie.
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Lut 20, 2009 14:44   

Fabryka mówi że co 24k :hahaha:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Kizashi 




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 221
Skąd: pod W-wą



Wysłany: Pon Lut 23, 2009 12:11   

Rowan,
Czy nic mu nie będzie:
a) jak wymienię z powrotem na 5W30, czy
b) jak będę wymieniał 10W40 co 15 tys...????

Zukowaty,
Nie rozumiałem - co 24 tys, km mam wymieniać olej?

[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 12:12 ]
Sorry, Rowan, za szybko czytałem - kapuję...
_________________
Był 75 CDT tourer, potem 75 CDTi limuzyna, potem Mazda Premacy DiTD, a teraz oldschool = R45 sedan iTD...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r75] trzeci sonda lambda
aimp12 Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Sty 11, 2016 17:01
aimp12
Brak nowych postów [R75] Czy muszę wymienić rozrząd?
marian14 Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Kwi 07, 2011 20:14
marian14
Brak nowych postów [R75] JAKI GAZ ZAŁOŻYĆ ?
piter_admin Rover serii 75, MG ZT 5 Pią Lip 19, 2013 10:20
sebkra
Brak nowych postów [R75] Gdzie, jak , za ile założyć GAZ - czy warto
manuel Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Paź 28, 2011 15:10
Pawkaz
Brak nowych postów [R75] Jaki alarm założyć
tupack997 Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Gru 17, 2008 16:38
tupack997



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink