Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam! Mam taki problem gdyż cały czas świeci mi się kontrolka nie zamkniętych drzwi.
Gdy zamknę przednie drzwi (lewe i prawe na raz) to kontrolka przygasa ale nadal się świeci. Co może być przyczyna?
@edit
Gdy wlacze prawy kierunkowskaz albo swiatla awaryjne to kontrolka miga.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 01, 2013 16:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Sob Lut 02, 2013 12:14
Do sprawdzenia wszystkie masy, łącznie z krańcówkami. Mam to samo że bardzo delikatnie przygasają kontrolki jak załączę kierunkowskaz ale wydaje mi się że to norma.
Krańcówki drzwi jeżeli nie są złamane, pękniete to musisz na zamku wyrególować drzwi aby bardziej się domykały. U mnie tak było w lewych tylnych drzwiach. lekko odstawały od karoserii gdy byly zamknięte to świeciła się kontrolka (krancówka wtedy nie do końca wyłącza masę) i tak jakby dzwi były niedomkniete. Na karoserii masz zamek (taki drut na dwie sruby torx 30 chyba) poluzuj je i zamek przesun do wewnątrz delikatnie. U mnie to wystarczyło:)
[ Dodano: Sob Lut 02, 2013 17:07 ]
A najprościej jak zamkniesz drzwi i będziesz po koleji każde drzwi dopychał reką. Ciągle patrz na kontrolkę czy zgasła. Jak przy którys drzwiach zgaśnie gdy będziesz je dopychał ręka to już wiesz które drzwi i zamek do przestawienia.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Sob Lut 02, 2013 19:07
Jeśli drzwi "pasują" do reszty blach, tzn nie odstają to jaki jest sens przestawiania zamka jeśli zamek nie jest odpowiedzialny za to czy krańcówka działa?
Mariusz27 napisał/a:
A najprościej jak zamkniesz drzwi i będziesz po koleji każde drzwi dopychał reką.
no zgadza sie prościej. U mnie drzwi lekko odstawały więc przestawiałem na zamku.
Można też trzymac każda krańcówke palcem i też bedzie wiadomo ktora nie odcina masy przy zamkniętych drzwiach, lecz nie ma w niej regolacji (chyba ze spadla gumka wtedy nie beda drzwi jej do konca odłańczały). W srodku w krańcówce nie ma co sie popsuć bo to proste jak budowa cepa. albo styka albo nie.
Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Czułów k. Krakowa
Wysłany: Pon Lut 04, 2013 01:43
Ozywiście że prościej palcem Jednak gdyby to nie dało jednoznacznej odpowiedzi polecam podejrzane egzemplarze wykręcic i rozebrać. Roboty nie jest dużo, a w moim przypadku styk wewnatrz był na tyle zardzewiały że naciskanie palcem nie dawało efektu.
_________________ Kto nie pyta pozostanie głupi na zawsze
Kto pyta, będzie głupim tylko przez chwilę
Tył jest jakby odłączony, jak zamknę lewe lub prawe drzwi to kontrolka przygasa ale nie do końca. Jestem przekonany że gdzieś zrobiło się zwarcie tylko jeszcze nie wiem gdzie.
U mnie jest inny problem. Nie działała mi krańcówka "lewy tył" ale po odkręceniu okazało się że nie ma kabla. Musiał sam się wypiąć i spaść w przepaść Co mam teraz zrobić Próbować go wyłowić drutem czy jakoś podprowadzić prąd
Stary problem rozwiązany lecz jest kolejny. Kontrolka już się nie pali tylko jak jest światło w pozycji środkowej ( gdy się otworzy drzwi światło się pali) to dopiero gaśnie jak się odpali samochód. Gdy zgaszę i już chce iść np do domu to cały czas się pali. Można to jakoś przestawić?
Problem z krańcówką dopadł i mnie po tym jak przytrzasnąłem dzwiami zapięcie od pasów.Próbowałem coś tam nieskutecznie wskórać poprzez przesuwanie jakiegoś czarnego elementu w drzwiach.Raz drzwi nie dały się domknąć, a raz zamykały.
Od czego zacząć naprawę ?
[ Dodano: Sro Lut 22, 2017 14:56 ]
Orientuje się ktoś czy krańcówka do R 600, będzie pasować od innych modeli ?
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum