Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 8v 99r] Bicia w kierownicy między 100 - 130 km/h
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 19:29
[R200 1.4 8v 99r] Bicia w kierownicy między 100 - 130 km/h
Autor Wiadomość
szulien 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 11:54   [R200 1.4 8v 99r] Bicia w kierownicy między 100 - 130 km/h

Witam!
Mam problem z biciami w kierownicy przy prędkości około 110 km/h, przy 140 bicie zanika. Dodam że ostatnio wymieniałem klocki hamulcowe i robili mi zaciski ponieważ nie odbijały i tarcze się mocno grzały. Nie jestem pewien ze z zaciskami jest już wszystko w porządku, w sumie to trochę się jeszcze grzeją ale granica tarcia jakaś zawsze występuję, na moje oko jednak chyba była za duża gdyż podnosząc auto na lewarku lewe przednie koło obkręcało się ciężej niż prawe, dopiero później jak by się coś poluzowało. Z zawieszeniem raczej wszystko w porządku. :bezradny: Chciałbym to zrobić bo zima się kończy i powyżej 100 będzie się jeździć częściej a zachowanie auta nie jest odpowiednie. Dodam że felgi podmieniałem i bicia też występowały ale już od 80 km/h tylko że opony na nich były już zjechane do granic możliwości.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 25, 2009 11:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 12:17   

Powiem ci Kolego ze Miałem wcześniej Opelka Astrę I miałem taki sam problem i podmieniałem koła wymieniłem łączniki drążka stabilizatora i nic i dopiero na koncu profilaktycznie (bo wyglądały ze sa ok) wymieniłem końcówki drążków kierowniczych i jak ręką odjąć :)
Ps a tarcze hamulcowe masz proste?
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
marcze83 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 221
Skąd: Piła



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 12:45   

proponuję zacząć od dobrego wyważenia kół pewnie robiłeś to przed założeniem zimówek ale ja miałem tak samo, założyłem zimówki i po 3 miechach musiałem ponownie wyważać bo pojawiły się drgania między 100 - 120 km/h. Jak nie pomoże to sprawdzenie zawieszenia to koszt ok 30 zł na stacji diagnostycznej

[ Dodano: Sro Lut 25, 2009 12:56 ]
sorki coś źle odpisałem i poszło jako nowy temat
_________________
denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu, za głupotę innych
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 13:22   

Podjedz najpierw do gumiarza i niech Ci koła wyważy. Nie ma co gdybać jak nie sprawdzisz kół a bicie przy określonej prędkości mi wygląda na koła.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
szulien 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 15:17   

Koła wyważałem dwa razy ale spróbuję jeszcze raz, myślałem o tych tarczach bo jak zaciski nie odbijały do końca to możliwe, ze jak się tarcza nagrzewała to może się zdeformowała. Tylko wtedy to by kierownica drgała cały czas a tak nie jest. Przy hamowaniu z większej prędkości powyżej 120 trochę czuć bicia na kierownicy a bardziej takie lekkie huczenie tarcz.
 
 
rudy250 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 39
Skąd: Zamość



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 18:25   

W moim roverku tez mam podobny problem,tylko ze u mnie nie jest regułą przy jakich prędkosciach zaczyna drżeć,zazwyczaj tak sie dzieje gdy jade ponad 120, A podczas hamowania z wyższych prędkości zaczyna strasznie tłuc całym samochodem.
Najpierw podejrzewałem że winny moze byc przegub wewnętrzny, pojechałem na stację diagnostyczną i klient stwierdził ze są luzy na maglownicy,ale powiedział ze nie są duże i moge z tym jezdzic.
Wiec wydaje mi się że moj problem jest spowodowany tymi luzami,proponuje podjechać i sprawdzic,może i u Ciebie jest to powodem.

Pozdrawiam
 
 
boros 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 21
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 20:10   

ja bym jednak najpierw sprawdzil tarcze bo one maja to do siebie ze jak sie przegrzeja to bija w przedziale gdzies okolo 80-130 zwlaszcza jak czujesz tez drgania przy chamowaniu
 
 
szulien 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 48
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lut 25, 2009 23:22   

Zrobiłem mały test tarcz ale nie wiem czy to był dobry pomysł na ich sprawdzenie.
Podniosłem auto na lewarku i kręciłem kołem. W trakcie jednego obrotu koło nie kreci się z jednakowym oporem tzn. raz tarcie jest mniejsze a raz troszkę większe.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 98r] bicia na kierownicy
ywis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Czw Lis 06, 2008 14:40
giewu
Brak nowych postów [R200] Dziwna przypadłość bicia kierownicy.
pistolet Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Lip 28, 2014 16:23
Ukor
Brak nowych postów [R200] Roznica miedzy silnikami
topolinocarino Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Maj 04, 2007 15:45
piter34
Brak nowych postów [R200 RF '97] różnica między P i L amortyzatorem przednim
Deezer Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Kwi 21, 2016 08:51
Harry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink