Wysłany: Pon Mar 02, 2009 10:56 [r200 '98] pasek alternatora
Jakiś czas temu został wymieniony pasek od alternatora, wszystko przebiegło jak należy, pasek został naciągnięty na kanale, aby nie było żadnych problemów.
Po tym zabiegu samochód z rana lub jak jest wilgotno czasami podczas odpalania zapiszczy i/lub też nie, nie wiem od czego to zależy. Kiedy już jest odpalony słychać taki delikatny pisk w pasku od alternatora, naprawdę delikatny, tak jak by ktoś dwa kieliszki od szampana o siebie "stukał", po rozgrzaniu i uregulowaniu się obrotów poniżej 1000 wszystko ustaje...
Jakaś rada?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 10:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pasek Musi się wyrobić Troszkę i będzie ok
U mnie w poprzednim aucie tez to było zlałem problem bo mechanik powiedział ze Pasek sie trochę wyrobi (dopasuje) i będzie ok I po ok paru tygodniach wszystko wróciło do normy
Pozdrawiam Firq
No to dobrze, bo normalnie myślałem, że coś nie tak, bo nowy pasek, w dodatku dobrze naciągnięty i dalej przy odpalaniu pisk i podczas gdy silnik zimny..., no ale skoro się musi uleżeć i wyrobić, to jasna sprawa. W sumie też tak myślałem.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 175 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Pon Mar 02, 2009 11:34
pasek od alternatora po wymianie musi sie troche "rozciagnac" .. pozniej trzeba go znow naciagnac ... w zaleznosci od jakosci paska ... moze bys sytuacja ze trzeba bedzie to zrobic ponownie
dlatego sprawdz naciagniecie paska jesli juz zrobiles troche km na nim ..
Edit : .. no to skoro juz jest naciagniety ... to moze slaba jego jakos i niekiedy piszczy
a i z tego co mi sie wydaje pasek alternatora powinien miec odrobinke luzu
Ostatnio zmieniony przez Pat Pon Mar 02, 2009 11:42, w całości zmieniany 1 raz
Chyba ze masz pasek Dayco - maja tendencje do popiskiwania i rozciagania... Jak kupowalem swoj to innego nie bylo na stanie i musialem go kupic, a teraz kazdego ranka mam przez chwile piszczenie.
"U mnie niestety napinać trzeba sobie samemu na kanale...
[ Dodano: Pon Mar 02, 2009 12:11 ]
U mnie może przyczyną może być ten fakt, że pasek był 3-5 mm dłuższy od fabrycznego, stąd te piski, które jeszcze występują.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum