Hmm szczerze mówiąc to nie pamietam skad było brane info o pasku ... na bank w Haynesie jest tak jak na Klubowej (haynes dot. R200), chyba (!) było też to potwierdzane w rave . Jak ktoś ma rave pod reka (ja obecnie nie dysponuję) to niech zacytuje lub wklei screena
.iso to obraz płyty, trzeba jakimś programem do nagrywania wypalić płytkę i z płyty zainstalować, lub jest jakiś program, którym można wirtualnie otworzyć ten obraz płyty. Był podawany na forum
Nie mam już do tych pieprz..... programów zdrowia. Niby udało mi się otworzyć RAVE przy pomocy PowerIso, ale jest tam mnóstwo plików .pdf których już komputer nie chce otworzyć.
Bardzo proszę, jeżeli ktoś ma to RAVE otworzone o sprawdzenie jak to jest z tą wymianą rozrządu w dieslach w R25 i R45 tak aby temat raz na zawsze zakończyć.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bo te pliki otwierają się adobe 4.0 który też jest w tym .iso . wszystki pozostałę adobe w kompie trzeba wyłaczyć .... i odpalić plik inicjacyjny chyba powinno zadziałać z automatu
bo te pliki otwierają się adobe 4.0 który też jest w tym .iso . wszystki pozostałę adobe w kompie trzeba wyłaczyć .... i odpalić plik inicjacyjny chyba powinno zadziałać z automatu
Udało mi się odpalić adobe 4.0, ale nic nie może być zbyt pięknie.
Próbuję otworzyć jakiś plik pdf, np. mc2501dx.pdf i wyskakuje mi informacja, że jest chroniony i mam podać hasło.
Skąd do k... nędzy mam je wziąć
Ps. Na prawdę nikt nie ma tego RAVE ściągniątego i uruchomionego
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 175 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 07:33
wiem, jesli to tylko taki jak ja mam .. juz to przerobilem koledzy ... aby to sie otworzylo nalezy
przestawic date w komputerze na 2003 rok !
jesli to nie zadziała napisz tu .. ja w wolnej chwili moge "pogrzebac" przy tym i moze uda mi sie znalezc problem
A btw ... posiadam caly pakiet RAVE Tutorial (MG Rover Technical Data) z tego co przejrzalem jest tu wszystko od RAVE do schematów elektrycznych , na ksiazkce serwisowej kończąc wlasnie w obrazie iso .. zajmuje on okolo 670MB .. wiec miesci sie na standartowej płycie ... jesli bedzie ktoś potrzebował prosze o kontakt ... mogłbym to gdzies umiescic do sćiagniecia w necie ... (oczywiscie wszystko jest w j. angielskim)
Edit .. nie moge znalezc na stronie tego iso .. gdzie on jest ?
Ostatnio zmieniony przez Pat Sro Mar 04, 2009 09:19, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 175 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 10:22
"Aby uruchomić zawartość RAVE należy ustawić datę systemową na wcześniejszą niż maj 2002.
RAVE uruchamiany jest plikiem TData.exe
Przed uruchomieniem RAVE należy zamknąć wszystkie otwarte okna programu Acrobat Reader.
Jeżeli RAVE nadal się nie uruchamia, to należy nacisnąć CTRL+ALT+DEL i w zakładce procesy zakończyć działanie procesu AcroRd32.exe"
takze stosujac sie do instrukcji uruchomiłem bez problemu
Ps .. czyli ja mam jakis nowszy ten Rave .. bo date mam 2003 .. takze moze warto go usmiescic gdzies na stonce ?
Ostatnio zmieniony przez Pat Sro Mar 04, 2009 10:27, w całości zmieniany 1 raz
Są dwa rave na stronie nowszy (ten twój - wcześniejsza data nei zaszkodzi ) i starszy. W starszym nie trzeba zimeniać daty ... a reszta działa tak samo
Pomógł: 9 razy Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 175 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 10:32
Brt napisał/a:
Są dwa rave na stronie nowszy (ten twój - wcześniejsza data nei zaszkodzi ) i starszy. W starszym nie trzeba zimeniać daty ... a reszta działa tak samo
no ale z tego co zauwazylem ten "moj" zajmuje 110 MB wiecej .. wiec moze cos jest dodane dodatkowego .. nie chce mi sie porywnywac obu ... bo angielski mnie troche zmeczył
Ale jesli juz wiemy jak uruchomic .., podpowiedzcie jak u mnie z rozrządem ... kiedy powinienem go zrobic .. bo auto ma 78600 przebiegu
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 10:36 Re: [R25, R45 seria L] Wymiana paska rozrządu wg. RAVE i nas
xxxgrze napisał/a:
Dzisiaj przeglądałem u Morgana RAVE do R25 i R45.
2. Co 140 000 km (albo 160 000 km nie pamiętam dokładnie i nie jestem pewien ) lub 7 lat z napinaczem automatycznym.
Tylko pokaż mi napinacz automatyczny paska rozrządu w silniku serii "L". Automatyczny napinacz występuje tylko przy pasku napędu pompy wtryskowej.
[ Dodano: Sro Mar 04, 2009 10:37 ]
xxxgrze napisał/a:
Brt napisał/a:
bo te pliki otwierają się adobe 4.0 który też jest w tym .iso . wszystki pozostałę adobe w kompie trzeba wyłaczyć .... i odpalić plik inicjacyjny chyba powinno zadziałać z automatu
Udało mi się odpalić adobe 4.0, ale nic nie może być zbyt pięknie.
Próbuję otworzyć jakiś plik pdf, np. mc2501dx.pdf i wyskakuje mi informacja, że jest chroniony i mam podać hasło.
Skąd do k... nędzy mam je wziąć
Ps. Na prawdę nikt nie ma tego RAVE ściągniątego i uruchomionego
Tylko pokaż mi napinacz automatyczny paska rozrządu w silniku serii "L"
ostatnio zmieniałem rozrząd i takowego napinacza nie ma
ciekawe czy by coś zostało z mojego paska i reszty po 80.000km lub 140.000km
mam pasek Gates i rolki INA i sądzę że 60.000km to max co mogę na tym przejechać
jeśli założyłbym oryginalne części wtedy zrobiłbym dwa razy więcej czyli jakieś 120.000km ale nie oszukujmy się bo różnica w cenie pasków i rolek jest kolosalna pomiędzy oryginalnymi a zamiennikami
Otworzyłem RAVE i załączam odpowiednie skany R25 i R45 w MG ZS i ZR jest dokładnie tak samo (u Morgana mieli inne RAVE i tam oprócz terminów kilometrowych były podane jeszcze czasowe tu są same kilometry ).
Polecam pozycję nr 27.
Myślę, że warto by przeprowadzić odpowiednią aktualizację na stronie Klubowej.
[ Dodano: Sro Mar 04, 2009 11:53 ]
szosownik napisał/a:
ostatnio zmieniałem rozrząd i takowego napinacza nie ma
ciekawe czy by coś zostało z mojego paska i reszty po 80.000km lub 140.000km
mam pasek Gates i rolki INA i sądzę że 60.000km to max co mogę na tym przejechać
jeśli założyłbym oryginalne części wtedy zrobiłbym dwa razy więcej czyli jakieś 120.000km ale nie oszukujmy się bo różnica w cenie pasków i rolek jest kolosalna pomiędzy oryginalnymi a zamiennikami
Tylko zwróć uwagę na istotny szczegół. Ty masz 420 DI, a temat dotyczy R25 i R45 z nieco zmienionymi względem Twojego silnikami
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 12:05
xxxgrze napisał/a:
Tylko zwróć uwagę na istotny szczegół. Ty masz 420 DI, a temat dotyczy R25 i R45 z nieco zmienionymi względem Twojego silnikami
Pasek rozrządu jest szerszy (300 zamiast 280), przez co szersze są rolki (z manulanym napinaczem).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum