Wysłany: Sob Sty 01, 2011 23:48 [r400] Pompka paliwa
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam, pojawil mi sie problem z pompa paliwa, po przekreceniu kluczyka pompe slychac ale jest klosniejsza niz zwykle, po czym samochod odpala ale tylko na sekunde i gasnie, nasuwa mi sie mysl ze skoro slychac pompe musi byc przytkana, bo wczoraj samochod tez ciezko odpalal ale dzisiaj sgasl na amen, dodam ze jezdze na LPG i zastaaawiam sie czy syf z baku nie przytkal pompy... a jesli tak to przy jej ewentualnej wymianie pasowala by pompa z 45 z silnikiem 1.6?? z gory dziekuje za odpowiedzi
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 01, 2011 23:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Miałem ostatnio problem z zajechaną pompą, w czasie jazdy pod dużym obciążeniem pod górę zaczął szarpać, po zatrzymaniu się silnik zgasł, potem palił nierówno, po wciśnięciu gazu przygasał, po prostu nie było wystarczająco paliwa. Następnie pompa zaczęła strasznie hałasować, buczeć, po czym już nie odpalił. Przed kupnem pompy wyjmij starą i zobacz jak dokładnie wyglądasz, bo z tego co wiem są dwa typu, ja mam zdecydowanie rzadszy, zabudowany w plastiku z wbudowanym pływakiem.
balcer, tylko ze moj po pierwszym podaniu paliwa " zagada" na sekunde, pompe zlychac po przekreceniu kluczyka, sprawdze dzisiaj jej przekaznik zewre go albo zmostkuje, i zobaczymy co bedzie
U mnie pompa z 45 pasuje bezproblemowo. Musiałem jednak przełożyć wkład pompy do starej obudowy, bo miałem problemy ze stanem paliwa. Sama pompa pracuje jak marzenie.
problem rozwiazany, byl to przytkany filtr, z komplikacjami wymienilem filtr niestety pekl mi przewod i musialem pomodzic i zamontowac oplowski filtr...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum