Jeździłem ale takim MG ZR a mój kumpel miał takowego z silnikiem IDT le on mial juz tego nowego na tych nowych lampach i powiem zę chodziło to ładnie
ale to bylo ro temu i nie mam teraz porównania IDT do SDI
Ale wiem że SDi to wiele Potrafi
BRT mówisz ze IDT gorzej chodza??
inaczej mnie najbardziej irytował brak dołu w iDT ... Sdi pod tym względem jakoś bardziej mi podchodzą - swoim mogę dość dynamicznie do 2000obr jeździć w iDT tak sprawnie to nie zadziała ... chociaż różnica obiektywnie patrząc jest nieduża No i w SDi rezystorek można se wstawić a wtedy to wyrywa
No i w SDi rezystorek można se wstawić a wtedy to wyrywa
Hmmm Kusisz Tym rezystorem hehe ale ja poczekam do kwietnia i daje na porządny Chiptuning I wtedy Musze zmierzyć się z jakimś rezystorkiem I zobaczę wtedy czy przepłaciłem czy jednak nie
To wcale moze nie znaczyć że lepiej chyba nie...?
Boxa nie chce żadnego bo to to samo co rezystorek
Tuner bedzie mi nowe mapy wgrywał podniesie doładowanie Itp itd
Juz byłem na takiej wstępnej rozmowie z nim
no jak tuner spierdzieli nabozeństwo to nie zalezy też czego oczekujesz .... czy chcesz mieć cyferki, czy sprawniejsze auto na codzień Ja bym poszedł w poprawe krzywej momentu i wlaśnie przede wszystkim poprawienie dołu i poszerzenie zakresu wysokiego momentu .. ale to takie moje podejście Sam jestem ciekaw jak by wyglądał wykres po "rezystorku" ... bo właśnie w dole czuję nawiększą poprawę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum