Witam serdecznie!
Kochani pomózcie bo krew mnie zalewa! Mianowicie ucieka mi płyn chłodniczy a ja nie mam pojęcia dlaczego! Auto było u mechanika, uszczelka pod głowicą sprawdzona - CAŁA, chłodnica stara ale - CAŁA, nałożone zaciski na przewodach, pompa wody- CAŁA- żadnych oznak uszkodzenia nagrzewnicy. Czy to mozliwe aby poprostu winowajcą była owa stara chłodnica?Generalnie 5 litrów płynu zuży łam w ciagu 2 m-cy !!!!!!!!!!!!!!!! Mechanik stwierdził że ona się poci, jest troszkę podzarta przez korozję;((((
Z góry dziękuję za rady i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Lut 03, 2009 21:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 03, 2009 18:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Elutka, a czemu w dziale test piszesz przerzucę do usterek i poprawię temat
Co do problemu to .... właśnie też o uszczelce pomyslałem jak kolega wyżej często jak przecieka to ciężko namierzyć, bo płyn od razu odparowuje warto poszukać białych śladów pod ową uszczelką
Nie korzystałam wczesniej z forum i to przyczyna Jeszcze raz dzieki i obiecuję poprawę
fearless [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 22:29
A ja jako że świeżo po uszczelce to wypiszę punktowo:
1. Kolektor wydechowy - uszczelka.
2. J.w. kolektor dolotowy - uszczelka.
3. Korek zbiorniczka wyrównawczego - nieszczelność - efekt parowanie.
4. Niech mechanik sprawdzi czy na tłokach nie ma śladów wody, ewentualnie na świecach nalotu - jak coś jest - to uszczelka
5. A zapomniałem o najgorszym - odpukaj w niemalowane - pęknięta głowica
Dołączył: 02 Sie 2007 Posty: 42 Skąd: ok. Piotrkowa Tryb.
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 21:00
Witam,
dołączam sie do tematu,
wszystkie te elementu sprawdzone, wymienilem uszczelke pod glowica i efekt mizerny, czyzby kolejny raz ja wydmuchalo?
pozdrawiam
Witam
Szukałem tematu który jest podobny do mojego i znalazłem trochę podobny tutaj
Posiadam Rovera 620Di Diesel
Kupiłem niedawno samochód i w płynie znajdował się olej ale doszedłem czemu była dziurawa chodniczka oleju rozebrałem ją całą i znalazłem dwie dziurki po wymianie na drógą jest ok, wspomniałem co robiłem wcześniej z układem chłodzącym. I zauważalnym od jakiegoś czasu ze delikatnie ubywa mi płynu ze zbiorniczka wyrównawczego i samochód nagrzewał się dosyć długo ponad 10km wczoraj zrobiłem 70km w jedną stronę i samochód zaczął sie szybciej nagrzewać i szybciej jest w nim cieplej i nie wiem czy mój układ zaczął sie odpowietrzać i dziś zaglądam pod maskę i niema nic płynu w zbiorniczku i zacząłem sprawdzać korek w zbiorniczku w sposób naciskając na wąż od chłodnicy i z korka wydobywa się powierzę czyli wydmuchuje i zasysa czy problemem znikania płynu morze być nieszczelny korek??
A i zapomniałem dodać ze przed wymianą chodniczki tez płyn ubywał a i jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą nie idzie mi żaden dym z rury nawet jak odpalę go zimnego, Proszę o wasze rady i pomoc z góry dziękuje
_________________ Pozdrawiam was Bardzo serdecznie
z korka wydobywa się powierzę czyli wydmuchuje i zasysa czy problemem znikania płynu morze być nieszczelny korek??
jak najbardziej, jak korek nie trzyma, to nie ma cisnienia, jak nie ma cisnienia, to plyn wrze w "niskiej" temp, na zbiorniczku na zewnatrz nie ma sladow po wyciekajacym plynie
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum