Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 146 Skąd: Dobre
Wysłany: Sob Mar 07, 2009 13:28 [R200 1998r] zamek klapy bagażnika
Mam mały, duży problem. zaniedbałem naderwane kable w wiązce klapy bagażnika do tego stopnia ze zamek nie otwiera się z pilota a że nigdy nie był otwierany z kluczyka to też nie chce się otworzyć, może mi ktoś pomóc jak otworzyć zamek od strony bagażnika żeby dostać się do przerwanej wiązki??
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 07, 2009 13:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wchodzisz od wewnątrz auta do bagażnika po uprzednim zdemontowaniu półki i obaleniu oparcia kanapy odkręcasz plastiki na klapie śrubokrętem reszta trzyma sie na zatrzaskach podważasz plastik i po chwile sam zejdzie!!
Następnie w miejscu gdzie otwierasz bagażnik tylko ze od wewnatrz masz taki bolec co blokuje klape przed otwarciem po przekreceniu kluczyka obracasz ten bolec do pionu wychodzisz z auta i otwierasz klape Mam nadzieje ze pomoże to
Pozdrawiam Firq
Hm... a masz centrlany tak? No to pociagnij za rygiel od niego, badz wymus to na silowniku recznie. Popros kogos do pomocy. Wydaje mi sie tez, ze chyba to co napisal Friq powinno juz zalatwic sprawe. Bo to wlasnie przekrecenie kluczyka powoduje, ze to plastikowe gowno obraca sie lekko zwalaniajac blokade zamka
Na spocik zawitaj, bedziem mieli co robic
Pozdrawiam,
[ Dodano: Nie Mar 08, 2009 01:45 ]
A i jeszcze czy masz pewnosc, ze Twoj zamek z tylu jest od tego samego kluczyka ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
hubosza87, i jak otwarłeś ta klapę??
hubosza87napisał,
Cytat:
tylko że nie dodałem, że kluczyk w zamku mi się nie przekręca, mogę go włożyć ale nie moge przekręcić
Tylko ja obrucisz do pionu ten bolec to nie musisz juz kluczykiem otwierać tylko naciskasz na zamek jak by nie było zamknięte i otwierasz
jak nie działa ci centralny zamek na klapie i kluczyk nie pasuje to po otwarciu klapu wez ten bolec spowrotem do poziomu przywroci i jak zamkniesz klapę to bedzie ona zamknięta jak by ja centralny zamkną
Ciesze się ze mogłem pomóc
Pozdrawiam Firq
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Mar 08, 2009 14:00
SeniorA napisał/a:
wtryskuj do zamka środki do konserwacji zamków lub typu WD 40
WD 40 jest środkiem agresywnym i to złe rozwiązanie. Ten środek rozpuszcza sprężynki zapadek zamka, po takim zabiegu możesz już zamek wymienić bo go już nie otworzysz kluczykiem .
Kiedyś swego czasu jak zastosowałem WD 40 do zamka w drzwiach w mieszkaniu, to później musiałem go rozwiercić, żeby się do mieszkania dostać. Po rozebraniu wkładki stwierdziłem, że wszystkie sprężynki zapadek uległy rozkładzie
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 146 Skąd: Dobre
Wysłany: Nie Mar 08, 2009 14:44
jeszcze nie otwierałem bo skręciłem nogę i na razie nie mogę chodzić, ale jak tylko wrócę do formy to biorę się za to.
[ Dodano: Nie Mar 08, 2009 14:45 ]
MaReK napisał/a:
Hm... a masz centrlany tak? No to pociagnij za rygiel od niego, badz wymus to na silowniku recznie. Popros kogos do pomocy. Wydaje mi sie tez, ze chyba to co napisal Friq powinno juz zalatwic sprawe. Bo to wlasnie przekrecenie kluczyka powoduje, ze to plastikowe gowno obraca sie lekko zwalaniajac blokade zamka
Na spocik zawitaj, bedziem mieli co robic
Pozdrawiam,
[ Dodano: Nie Mar 08, 2009 01:45 ]
A i jeszcze czy masz pewnosc, ze Twoj zamek z tylu jest od tego samego kluczyka ?
co do spocika to niestety nie zawitam - skręcona noga, a co do zamka to możliwe ze jest od innego kluczyka
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Mar 08, 2009 15:23
SeniorA napisał/a:
azor77 napisał/a:
WD 40 jest środkiem agresywnym i to złe rozwiązanie.
w tym przypadku o to chodzi , bo zamek jest zapieczony
azor77 napisał/a:
Ten środek rozpuszcza sprężynki zapadek zamka,
to już wielka przesada
hehe, jasne możesz mi nie wierzyć masz prawo.
Szkoda, że nie mam już tej wkładki
Jeżeli wkładka takiego zamka nie była ruszana kluczykiem to zapewne uległy dużej korozji, właśnie sprężynki zapadek jak potraktujesz je WD 40 to je najprościej rozpuścisz i będziesz miał zonk z zamkiem. Lepiej zastosować inne środki smarujące i eliminujące wilgoć z zamka.
Więcej nie dyskutuję w tym temacie bo widzę, że panowie inżynierowie się obruszają.
I nie mam na myśli rozpuszczanie metalu tylko korozji która wystąpiła w zamku
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Ostatnio zmieniony przez azor77 Nie Mar 08, 2009 21:34, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Mar 08, 2009 19:16
Kilka zamków przywróciłem do życia , używając WD 40 i mają się dobrze.
Jeśli środek , którym zabezpieczano przed korozją powłokę rakiety Atlas i statek kosmiczny Friendship VII z doskonałym skutkiem , jest agresywny , rozpuszcza metal , a nie jest środkiem smarującym i eliminującym wilgoć , to tylko człowiekowi ręce opadają.
[ Dodano: Nie Mar 08, 2009 19:28 ]
azor77 napisał/a:
hehe, jasne możesz mi nie wierzyć masz prawo.
bo gdybym uwierzył , to musiałbym wyrzucić do kosza dyplom ukończenia Wydż. Metalurgicznego znanej uczelni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum