Wysłany: Pią Mar 13, 2009 18:55 [R214 XW 95 R114] Napięcie na wtryskiwaczu SPI 75KM
Witam!
Jakie powinno być napięcie na wtyczce do wtryskiwacza jednopunktowego silników 1.4 8V ? Robiąc pomiar w swoim R na włączonym zapłonie napięcie zaczyna się od 7 lub 6 lub 5 V i spada stopniowo w dół, czasami lekko się podbija, ale tak to non stop spada w okolice 3V, podczas spadania słyszalna jest co pewien czas delikatna praca silnika krokowego.
To chyba nie jest norma? Gdzie szukać winowajcy? Przepatrzyłem wiązki pod maską prowadzące do ECU i puszki z przekaznikami - wszystko wydaje się być OK.
Docelową usterką samochodu jest feralne gaśnięcie (dosłownie brak reakcji na pedał gazu, czasami z przerwami) po dłuższym staniu korku i problem z ponownym odpoaleniem. Ponadto autko po parudziesięciominutowym postoju nie odpala lub da się nim przejechać zaredwie pareset metrów.
Układ zapłonowy w pełni sprawny, elementy nowe. Gdy występuje problem wtryskiwacz podaje bardzo znikomą ilość paliwa. Ciśnienie paliwa w normie do 3 bar, utrzymuje się.
Czujniki sprawne.
Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 18:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jakie powinno być napięcie na wtyczce do wtryskiwacza jednopunktowego silników 1.4 8V ?
wtryskiwacz jest zasilany z glownego przekaznika,
czyli po przekreceniu zaplonu powinno byc na nim napiecie, zblizone do napiecia aku,
w momencie wtrysku jest podawana na wtryskiwacz od strony "masowej" masa z kompa
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum