Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam mam problem z moim freelanderem wybija mi bezpiecznik f8 co może być tego przyczyną dodam że po wybiciu bezpiecznika nie działają mi liczniki oraz żadne kontrolki proszę o jakieś podpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 19, 2010 00:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 17:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A czy auto było przekładane
Jeżeli tak to gdzies źle jest zaizolowana wiązka, lub gdzieś (najcześciej oprzy zegarach) niewłasciwie połozono wiązkę i się zagina.
U mnie kable były mocno dociśnięte i migało mi podświetlenie zegarów.
Rozwiązałem to inaczej prowadząc wiązkę.
Zrobiłem z boku w podstawie licznika lutownica otwór, potem ładnie pilniczniem w kwadrat wycięte.
Nastepnie wiazkę dałem w otulinę, zdjąłem poduchę pasażera i tam tez dalem wiązkę w otuline, pod całą deską rozdzielczą i jest pięknie.
Mniejsze kable dałem w takie plastikowe gietkie otulinki.
Jak robić to porządnie.
Obecnie przekładam Freelandera 2006 rok po lifcie
Mam sporo fotek jak by ktoś potrzebował.
Tak auto było przerabiane dzięki za podpowiedz sprawdzę to jeżeli by było można to chętnie przyjże się fotografiom bo coś mi chyba źle zrobili bo na przykład światłą awaryjne działają wyłącznie na zapłonie
Jeżeli tak jest to napewno źle porobili a nie chyba.
najprawdopodobniej źle podłączli kable przy puszce bezpieczników.
Pomylili kable na przekaźnikach i sam raczej nie dojdziesz do tego co i jak bo Land Rover miał rózne kolory kabli w swoich fabrycznych wiązkach.
Pozostaje niestety dobry elektryk, albo jak na przekładke masz jakąś gwarancje to reklamacja.
samochód mam narazie sprawny po rozebraniu licznika okazało się że nie był zaizolowany jeden z przewodów i dotykał masy co powodowało zwarcie. dzięki za podpowiedzi
Skoro tak to ja w wolnej chwili odpiął bym akumulator, wykcił poduszkę pasażera i sprawdził zaizolowanie wiązek.
Potem zdjął bym plastiki przy kolumnie kierowniczej i też sprawdził.
Lepiej sprawdzić niż potem mieć niespodziankę na drodze.
Ja dodatkowo po zaizolowaniu wiązek dałem je w otuliny i teraz mam pewność, że nic się nie poprzeciera.
Dzięki za informacje tak zrobię bo nie wiem co jeszcze może być nie zaizolowane.
Mam jeszcze pytanie bo nie wiem czy jest jakaś możliwość sprawdzenia temperatury silnika oraz czy włączą się wentylatory przy chłodnicy. Zapaliłem silnik czekałem bardzo długo na postoju zdawało mi się że przewody wodne są bardzo gorące ale temperatura na wskaźniku pokazywała cały czas połowę temperatury a wentylatory nie chodziły.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum