Dołączyła: 14 Mar 2009 Posty: 3 Skąd: wielkopolska
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 20:39 [R45] Problem z odpaleniem
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
**Problem dotyczy odpalenia autka po kilkunastu godzinach postoju.**
Zostały wymienione świece żarowe i pompka paliwowa. Autko kręci równo ale czas w którym zatrybi jest zbyt długi. Następne uruchomienia silnika nie stwarzają problemów. Silnik pracuje równo. Nie wykazuje żadnych błędów. Co może być przyczyną takiego zachowania?
Za wszystkie rady dziękuję!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Mar 14, 2011 22:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 20:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 63 Skąd: WWE
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 21:29 Re: [R45 ITD 02'] problem z odpaleniem
Agnieszka napisał/a:
**Problem dotyczy odpalenia autka po kilkunastu godzinach postoju.**
Zostały wymienione świece żarowe i pompka paliwowa. Autko kręci równo ale czas w którym zatrybi jest zbyt długi. Następne uruchomienia silnika nie stwarzają problemów. Silnik pracuje równo. Nie wykazuje żadnych błędów. Co może być przyczyną takiego zachowania?
Za wszystkie rady dziękuję!
Na pierwszy rzut oka to tak jakby paliwo się cofało..... jak postoi krótko to załapie, a spróbuj po tych kilkunastu godz. zanim zapalisz pod pompować paliwo gruchą co wtedy
Dołączyła: 14 Mar 2009 Posty: 3 Skąd: wielkopolska
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 21:48
Też mam takie wrażenie że paliwo się cofa, ale gdy pod pompuję gruchą to moment odpalenia nie skraca się zbytnio. Czy przyczyną może być zapowietrzony układ paliwowy a jeśli tak to jak to sprawdzić
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 63 Skąd: WWE
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 22:03
Agnieszka napisał/a:
Też mam takie wrażenie że paliwo się cofa, ale gdy pod pompuję gruchą to moment odpalenia nie skraca się zbytnio. Czy przyczyną może być zapowietrzony układ paliwowy a jeśli tak to jak to sprawdzić
Na filtrze paliwa masz taką śrubkę, poluzuj ją i pompuj pompką aż zejdzie powietrze i wyleci paliwo, dokręć(coś jak odpowietrzanie hamulców) i tak kilka razy, jak to nie pomoże to spróbuj poluzować nakrętkę na przewodzie wtryskowym i kręcić rozrusznikiem przez chwilę (ta sama opcja co z filtrem) i tak po kolei jeden po drugim może pomoże
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum