Forum Klubu ROVERki.pl :: [r25 2.0 idt. 2001r] jak zmniejszyć obroty na biegu jałowym?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r25 2.0 idt. 2001r] jak zmniejszyć obroty na biegu jałowym?
Autor Wiadomość
wacek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 178
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 23, 2009 14:04   [r25 2.0 idt. 2001r] jak zmniejszyć obroty na biegu jałowym?

Jak mogę zmniejszyć obroty na biegu jałowym ?? Utrzymują się na około troszeczkę ponad 1000 a powinny być około 850.
Potencjometr i linka nie zacinają się
W czym może być problem?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 23, 2009 14:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Mar 23, 2009 14:12   

Nie wiem jak w dieslu, ale w benzynie na zimnym silniku obroty trzymają się właśnie trochę ponad 1000 dopiero potem spadają do 850.
Mam ostatnio jakieś zaćmienia, ale z tego co pamiętam obroty reguluje się na przepustnicy.
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
wacek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 178
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 23, 2009 14:14   

u mnei na ziomnym są troszkę wyższe a potem spadają i zostają włąsnie powyzej troszkę 1000
 
 
namiko 




Pomogła: 17 razy
Dołączyła: 26 Sty 2009
Posty: 392
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Mar 23, 2009 14:53   

wacek, tylko mnie nie wyśmiej, bo się nie znam na dieslach. U mnie też tak było i przyczyną był silniczek krokowy. Musiałam wymienić. Ale nie wiem czy diesle też mają krokowca.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Mar 23, 2009 15:04   

Wacek, kiedyś pytałem forumowych mechaników od czego zależy wysokość obrotów na biegu jałowym w dieslu serii L z pompą elektroniczną, ale nikt mi na to nie odpowiedział, zatem to co napiszę może nie być w 100% prawdą i może od czegoś one jeszcze zależą. Z tego co się zorientowałem i z tego co przekazał mi Skiba po rozmowie z pompiarzem obroty te można ustawić jedynie poprzez korekcję nastawnika dozującego paliwo. Ich zły poziom może wynikać albo ze złego ustawienia owego nastawnika albo z jego zabrudzenia.
 
 
wacek 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 178
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 23, 2009 19:18   

Dzięki
muszę udać się do mechanika więc
acha - nie śmieję się z silnika krokowego, bo też na początku tak myślałem, ale już wiem, ze w dieslu nie ma tego silniczka
Ale dzięki za chęci
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200 1.4 98r.] Wysokie obroty na jałowym biegu
Gorzus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Mar 27, 2009 15:18
oprawca_1978
Brak nowych postów [R25] Falujące obroty na jałowym biegu
infineon30 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pon Maj 30, 2011 00:27
wlodi893
Brak nowych postów [R200] za wysokie obroty na biegu jałowym??
pisklak46 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Lis 18, 2010 19:49
leszczu
Brak nowych postów [R214 1,4 16V 1996] Wysokie obroty na biegu jałowym
Sasni Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Sty 26, 2011 13:46
leszczu
Brak nowych postów [r25 idt 2.0 2001r] obroty biegu jałowego
wacek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Mar 08, 2009 23:37
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink