Wysłany: Nie Mar 22, 2009 22:01 [r25 idt 2001r] uszczelka podd głowicą
Czy ktoś wie czym objawia się uszkodzona uszczelka pod głowica???
Ucieka mi płyn chłodniczy i już nie wiem gdzie szukać???
nie widać żadnych wycieków, a jednak po przejechaniu 300 km muszę dolać około 1 litra płynu.
Jaki jest koszt takiej wymiany uszczelki?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 22:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A jak wygląda korek wlewu oleju do silnika i jak wygląda miarka jak ją wyciągniesz??
Jak jest taka biała,szara maz to masz odpowiedz,moze tez temu towazyszyc kopcenie jasnym dymem.
wszystko wygląda ok. olej na bagnecie jak olej, korek wlewu takze ok. i nie kopci na biało - przynajmniej nie zauważyłęm - a przy takiej ilości byłoby to chyba zauważalne
Jezdziłem kiedys Golfem,skubany brał wode na cylindry i kopcił tylko czasem.Diesel to bardzo specyficzny silnik,szczegolnie starsze generacje,pojadą nawet na wodzie
wacek czasami ciężko jest zlokalizować wyciek choć go mamy i myślimy o najgorszym czyli o uszczelce
przejrzyj cały układ na zimnym silniku bo na ciepłym nie zobaczysz bo płyn wyparowuje i nie dostrzeżesz wycieku
Pomógł: 31 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 381 Skąd: ANGLIA
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 22:27
wacek napisał/a:
Ucieka mi płyn chłodniczy i już nie wiem gdzie szukać???
Zobacz czy nie robi się mokro w kabinie( wykładziny pod kokpitem )Kiedyś przeciekała mi w Freelanderku nagrzewnica i nie mogłem wyczaić gdzie jest przeciek,a tu jednego razu puszczająć kable do wzmaka natknołem się na mokre wykładziny właśnie pod kokpitem(tak w miejscu pedałów i nóg pasażera)Szlag trafił nagrzewnice I przeciek wykryty
Powodzenia.
_________________ HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera
jak masz osłonę silnika to nie dziwne
jeśli nie widzisz wycieku to szukaj niebiesko-białego nalotu od płynu
być może wyciek nasila się podczas jazdy gdy pompa wody pracuje i robi się ciśnienie a płyn lecąc na rozgrzany element silnika powolutku wyparowuje
miałem tak w jednym aucie
to auto ma przejechane 150 000 km. Możliwe aby poszła uszczelka pod głowicą w takim dieslu?? 2.0 idt ????
Już mnie trafia z tym płynem.......................
ale może to faktycznie nagrzewnica, bo strasznie słabo grzeje.... - problem z dostaniem się do nagrzewnicy????
[ Dodano: Nie Mar 22, 2009 22:43 ]
Czy zna ktoś jakiegoś mechanika w Rzeszowie, Dębicy , okolicach, który naprawdę znałby się na tym??????????????
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 63 Skąd: WWE
Wysłany: Pon Mar 23, 2009 19:32
wacek napisał/a:
to auto ma przejechane 150 000 km. Możliwe aby poszła uszczelka pod głowicą w takim dieslu?? 2.0 idt ????
Już mnie trafia z tym płynem.......................
ale może to faktycznie nagrzewnica, bo strasznie słabo grzeje.... - problem z dostaniem się do nagrzewnicy????
[ Dodano: Nie Mar 22, 2009 22:43 ]
Czy zna ktoś jakiegoś mechanika w Rzeszowie, Dębicy , okolicach, który naprawdę znałby się na tym??????????????
po mojemu masz pękniętą głowicę miałem taki sam objaw a pęknięta była tam gdzie się wtrysk wkłada( pierwszy wtrysk od strony pompy wtrys.) tak po środku nie do zrobienia. I też mi nie grzał cały czas zimny i tylko dolewka płynu..... Musisz ściągnąć głowicę i dać do sprawdzenia wtedy będziesz wiedział na pewno.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum