wymieniał ktoś u siebie przewody hamulcowe dużo z tym roboty? na coś zwrócić uwagę bo przyjechały mi nówki w oplocie i może sie w weekend za to zabiorę jak pogoda pozwoli
_________________ Tomcata na części info na PW
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 13:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 19:39
Mogę tylko poradzić aby nie zabierać się do odkręcania przewodów zwykłym płaskim kluczem (jak ja), a później żabką bo efekt będzie taki:
dopiero później kupiłem specjalny klucz płaski 6 kątny ale niestety też nie pomógł, teraz nakrętka jest okrągła. Narazie na tym zadaniu poległem i nie wiem co dalej da się zrobić. Pocieszające jest to że narazie zepsułem tak tylko jeden przewód, tylny prawy.
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 20:32
dobryziom napisał/a:
na coś zwrócić uwagę bo przyjechały mi nówki w oplocie i może sie w weekend za to zabiorę jak pogoda pozwoli
Przed przystąpieniem do odkręcania takich przewodów radzę zaopatrzyć się w środki typu WD40 itp. Dobrze wyczyścić i zapuścić po kilka razy.
Odkręcać nie na raz tylko próbować rozruszać śrubę i zapuszczać środkiem. Jak zaczniesz odkręcać na siłę to skończy się to tak jak u kolegi blue827, lub ukręcisz rurkę metalową z śrubą i będziesz wymieniał całość
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
blue827, jeśli jest dostatecznie dużo miejsca dookoła, to może spróbuj zapiłować nakrętkę na mniejszy rozmiar - robiliśmy tak z ojcem ponad 20 lat temu w Ładzie i zdawało to egzamin
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum