Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Pisk przy hamowaniu, gorące tarcze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Pisk przy hamowaniu, gorące tarcze
Autor Wiadomość
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 19:52   [R620] Pisk przy hamowaniu, gorące tarcze
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam

W zwiazku z głośnym piszczeniem klocków postanowiłem sprawdzic przyczyne i czy są :lol: .

Po zdjęciu koła okazało się że klocki maja ok 5mm ale tarcze są gorące (zrobiłem 10 km) a lewą półosia trzymając za śruby mocowania kół by zakręcic trzeba użyc dwóch rąk, prawa stawia mniejszy opór.

Czy klocki trą o tarcze?

Czy jeżdżac bez użycia hamulca nożnego tarcze powiny sie rozgrzewac? (chcę jutro sprawdzic czy sie same nagrzewają)

Jakiegos większego spalania nie zauważyłem, ani by z tarcz leciał dym lub świeciły się w nocy
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 31, 2011 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 31, 2009 19:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10897
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 22:21   

jeśli nie użyjesz hamulca to tarcze nie powinny się nagrzać... inna kwestia jak to zrobić :hm:
wygląda na to, że zapiekły się śruby pływające, to częste chyba przy każdych hamulcach tego typu, które mają parę latek :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 22:28   

sTERYD napisał/a:
inna kwestia jak to zrobić :hm:


Podwindować jedną stronę i "jechać" wspomniane 10 km...
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 22:31   

KRYS, nie odpuszaja zaciski, wyciagnij je ,wyczysz wymocz wysmaruj i zakloz
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 22:37   

NEOSSS napisał/a:
KRYS, nie odpuszaja zaciski, wyciagnij je ,wyczysz wymocz wysmaruj i zakloz


Przy okazji możesz wymienić tak na zaś uszczelnienie tłoczka hamulcowego i odpowietrznik.
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 10:45   

ok

Dzięki koledzy

A możecie mi wytłumaczyc jak podwindowac ( i co to znaczy) , wymienic uszczelnienie oraz gdzie znajde odpowietrznik i jak przeprowadzic zabieg odpowietrzania
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 10:49   

KRYS, odpowietrznik jest na kazdym zacisku... Najpierw zdejmij kapturki, potem wyczysc szczotka druciana, popsiukac jakms WD40 i odkrecic bodajze 11... Zakrecic... Jedna osoba pompuje pedalem kilka razy, nastepnie trzyma pedal, Ty odkrecasz odwietrznik i lapiesz plyn do zbiorniczka, zakrecasz i druga soba robi to samo co robila a Ty w miedzy czasie dolewasz plynu do zbiorniczka! Wszystko oczwiscie robimy na odkreconym korku w zbioriczku do efektu az bedzie psiukal sam plyn bez powietrza
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 10:51   

KRYS napisał/a:
A możecie mi wytłumaczyc jak podwindowac ( i co to znaczy)


Podwindować-używając podnośnika samochodowego który w przypadku R600 znajduje sie we wnęce na koło zapasowe spowodować,aby jedno z kół (nas interesuje przednie) nie miało kontaktu z podłożem poprzez uniesienie za pomocą tegoż podnośnika przedniej lewej bądź prawej strony pojazdu... :wink:
 
 
Wojtek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Mar 2001
Posty: 99
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 12:34   

NEOSSS napisał/a:
KRYS Jedna osoba pompuje pedalem kilka razy, nastepnie trzyma pedal, Ty odkrecasz odwietrznik i lapiesz plyn do zbiorniczka, zakrecasz i druga soba robi to samo co robila a Ty w miedzy czasie dolewasz plynu do zbiorniczka!


Ja bym zaznaczył przed operacją aktualny poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Po założeniu nowych klocków może się okazać że płynu jest za dużo. Chyba że wymieniasz również klocki teraz.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Pisk przy ruszaniu
Pawloss Rover serii 600, Honda Accord 4 Czw Sie 02, 2007 11:56
MiL999
Brak nowych postów [R620] Problem przy hamowaniu
zaq Rover serii 600, Honda Accord 19 Pon Gru 23, 2013 12:37
pbskarpy
Brak nowych postów [R620] Trzęsie przy hamowaniu
R1-Collection Rover serii 600, Honda Accord 8 Czw Mar 25, 2010 11:38
mi_sza1
Brak nowych postów [R620] Skręca w lewo przy hamowaniu
wilkxt Rover serii 600, Honda Accord 4 Sob Mar 17, 2012 20:20
93karol
Brak nowych postów [R620] Wibrowanie przy hamowaniu POMOCY!!!
Perez Rover serii 600, Honda Accord 14 Nie Lip 26, 2009 11:49
McGAJveR



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink