Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Wibracje podczas ruszania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Wibracje podczas ruszania
Autor Wiadomość
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 07, 2008 18:53   [R620] Wibracje podczas ruszania
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam wszystkich :grin:
Od jakiegoś czasu mam mały problem z autkiem- podczas ruszania wpada w wibracje, do tego patrząc wstecz pamiętam, ze nawet przy ruszaniu z 2 biegu auto nie miało problemów a teraz to trzęsie tak jakby za chwile miała blacha odlecieć :shock: . Z mojego odczucia towarzyszy temu także spadek mocy bo zakres "kopa" z turbo nie jest tak odczuwalny. Dopiero 2,3 bieg mało wiele jeszcze ciągnie a poza tym ze "zbieraniem sie" jest stosunkowo kiepsko :/
Co do wibracji przypuszczam ze mogą to być poduszki ale chciałbym jeszcze na ten temat usłyszeć pare Waszych opinii .
A zamulony silnik ? Oby nie turbo :sad:


Pozdrawiam serdecznie wszystkich posiadaczy R
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 31, 2011 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 07, 2008 18:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Gru 08, 2008 12:44   

seyfer, poduszki lub szarpaniem sprzeglem...
Turbo mozesz sprawdzic sciagajac waz za przeplywka w strone turbo i sprawdzajac jakie luzy na boki i gora dol ma wirnik...
 
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 08, 2008 13:29   

i to szarpanie sprzegla bedzie sie tylko przy ruszaniu objawiać ?
 
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Gru 08, 2008 14:08   

seyfer, jezeli sie slizga to przy zmianie biegow i ruszaniu... Wtedy obroty rosna a predkosc nie...
 
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 08, 2008 14:53   

Przy wyzszych biegach nie widze zeby obroty rosły bez predkosci, wiec sie raczej nie slizga a szarpie autem tylko przy ruszaniu z niskich obrotów. Jak ruszam szybciej nie odczuwac tej dolegliwości :neutral:
 
 
 
Jary 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 274
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Gru 08, 2008 19:28   

Czyli pozostały Ci poduszki .
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pon Gru 08, 2008 20:22   

a ile ich jest i jak kształtuja sie ich koszty ?:/
 
 
 
Skiba 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1457

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 08, 2008 20:28   

To wciąż może być sprzęgło ... u mnie tak było :(
_________________
pozdrawiam Skiba
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 08, 2008 20:32   

Skiba napisał/a:
To wciąż może być sprzęgło ... u mnie tak było :(
Dokładnie, ja na początek radzę zaglądnąć do zbiorniczka płynu sprzęgła i dolać jak jest mało.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 00:03   

który to zbiorniczek ze tak glupio z niewiedzy zapytam ?:( (tylko prosze bez bicia )
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Gru 09, 2008 00:26   

Są dwa obok zbiorniczka płynu chłodzącego (ten musisz znać ;) ) większy jest od hamulców, mniejszy od sprzęgła (ten Cię interesuje), a płyn w obu jest hamulcowy -DOT3 ewentualnie DOT 4.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Gru 09, 2008 08:17   

Niestety niewiedza jeszcze nie boli a za info dzieki- zawsze sie doucze czegos nowego :smile:

[ Dodano: Wto Gru 09, 2008 20:54 ]
a co do tego sprzegła to mam jednak watpliwosci chociaz skiba zasiałeś zarnko niepewnosci i patrze teraz jak glupi na obrotomierz :shock: Nie sądze zeby sprzegło sie ślizgało a auto jak całe telepało tak telepie :/
 
 
 
rtoip24 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 65
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Pią Gru 12, 2008 01:05   

seyfer napisał/a:
podczas ruszania wpada w wibracje


W moim przypadku winne były poduchy silnika, a konkretnie to krótkie ramię z dwoma wkładkami gumowymi pod silnikiem, oraz w mniejszym stopniu takie samo ramię nad poduszką olejową po stronie rozrządu. To te elementy trzymają silnik na swoim miejscu uniemożliwiając jego "wykręcanie się".
Po demontażu tych ramion/poduszek okazało się że te większe wkłady gumowe mają luz w ramieniu.
Nie miałem nowych więc na poczekaniu wymyśliłem prowizorkę: wstawiłem tuleję do otworu w ramieniu zmniejszając jego średnicę z 56mm na 52mm i wcisnąłem gumy na smarze. Jakoś nie mam czasu założyć nowych i jeżdżę tak już kilka kkm :smile:
Nie ma to jak dobra prowizorka :razz:
Nie chodziło mi o oszczędność tylko żeby wyeliminować awarię sprzęgła -i udało się, a na wymianę poduch przyjdzie czas gdy powróci "telepanie" przy ruszaniu.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 31, 2009 14:56   

Przychylam sie do poduszek(nie, nie ide spac :P ). Przy ruszaniu jak kola buksują to cały przód skacze. I tu pytanie: jak wyglądają koszty poduszek i ile ich tam jest ?
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 17:30   

seyfer napisał/a:
Przy ruszaniu jak kola buksują to cały przód skacze.


Winą są też zużyte amortyzatory przednie...

[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 18:36 ]
A co do sprzęgła to są w nim (w tarczy sprzęgła) takie sprężynki które mają za zadanie tłumienie drgań i one mogą być winne (zużyte),że szarpie autem przy normalnym ruszaniu,bez "buksowania" kół...
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 31, 2009 19:12   

amorki wymieniane jesienią wiec raczej odpada:/
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Mar 31, 2009 21:35   

Przy ostrym ruszaniu ("buksowanie") kół pewnie rolę odgrywają też opony i to czy asfalt jest suchy czy mokry.
Na mokrym asfalcie przy oponach zimowych też mi koła podrzuca.Na suchym nie.
A starego w Oplu Astrze to samo.
Natomiast na suchym asfalcie i oponach letnich opony się ładnie "palą" bez podskakiwania.No mokrym podskakują.
W kASTRAcie też...
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 11:22   

o paleniu opon to moge zapomniec bo co najwyzej pisknie i po krzyku :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Skręcająca kierownica podczas hamowania i ruszania.
plewiczek Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Kwi 03, 2013 18:00
Robert1234
Brak nowych postów [R 620 si 94] stukanie, wibracje podczas przyspieszania
KRYS Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Kwi 22, 2015 22:12
tomii620si
Brak nowych postów [R620] Złe wibracje
Solton021987 Rover serii 600, Honda Accord 12 Pią Sty 30, 2009 14:35
maciej
Brak nowych postów [R620] Zgasł podczas jazdy?
wlodi1991 Rover serii 600, Honda Accord 9 Sro Gru 23, 2009 09:57
filo
Brak nowych postów [R620] Szarpanie podczas jazdy!
matrix27k Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Lis 29, 2009 09:54
staf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink