jak w temacie (admin moze usunac mj poprzedni temat) padł mi silnik diagnoza mechanika - nprzy 150km/h odciecie ja szybko zmieniam bieg ciegno złamane zle wlozony bieg zamiast 4 na 2 przeskoczył rozrzad .. i efekt zarabany silnik I teraz Ci co maja w ty mwprawe prosze o doradzenie CO ZROBIĆ? szukać 1.4 16v czy moze kompletnego 1.8VVC? co by mmusial do tego zmienic oprocz skrzyni? koszta? i skąd moge wziac zdrowy silnik 1.8VVC
jesli ktos ma jakies oferty chetnie przyjmę![/hide]
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 13:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
donmulanka, Jezeli chodzi o swap na 1,8 VVC to masz temat w Tuningu Mechanicznym, ja bym polecil Ci swap na 1,8 120kM ze skrzynia PG1 - wrazie co mam taki motor w ladnym stanie, 1.6 i 1.4 takze sie znajdzie
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Sob Kwi 04, 2009 14:46
NEOSSS napisał/a:
donmulanka, Jezeli chodzi o swap na 1,8 VVC to masz temat w Tuningu Mechanicznym, ja bym polecil Ci swap na 1,8 120kM ze skrzynia PG1 - wrazie co mam taki motor w ladnym stanie, 1.6 i 1.4 takze sie znajdzie
A konkretnie ceny silnikow? a 1.8VVC ? trzeba kompa zmieniać? zwykle 1.8 bez vvc tez trzeba kompa dokupic? czy jak piszcie co i jak konkretnie prosze bo szukam ofert teraz silnik juz wiem napewno ze chce mocniejszy (wiadomo hamulce sie kupi lepsze) najpierw chce silnik zeby juz byl w aucie najbardziej mnie 1.8VVC interesuje 2.0turbo albo zwykle 1.8 120KM tez nim nie pogardze.. co jest najrozsadniejsze? zrobic roverka "gokarta" czy wyluzować i zastosować 1.8(zawsze chcialem swapa zrobić - teraz jest ku temu okazja i tak wyjścia niema)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
1.8 VVC nie dostepny... Wybij to sobie z glowy....
2.0 Ti za duzo przerobek...
1.8 z 45/75/Free wkladasz w te same miejsce, musisz tylko skrzynie zmienic, polosie, kolektor, pobawic sie w wiazke i zmienic komp silnika takze(czasami moze obesc sie bez zalezyod roku auta immo i alarmu) oraz nie wiem jak z zaplonem poniewaz te nowsze mialy cewki...
Musialbys porozmawiac z Mariuszem lub Jowiszem na ten temat...
Ostatnio zmieniony przez NEOSSS Pon Kwi 06, 2009 10:35, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 08:50
eh.. a cena tego zwykłego 1.8 bez VVC w jakich granicach sie waha z potrzebnym osprzętem??? tak zeby uz wlozyc do auta zeby jezdzilo. (jest dostepny silnik vvc ale za 5000zł wiec mnie raczej nie istać teraz) jak nei znajde silnika to bede musial wsadzic 1.4 takei jak bylo i sprzedac r
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 13:42
Ok o koszty zadzwonie wieczorem:)
ps. Mateusz.. przy 150 km./h gdzie 3 bieg sie konczy odcinka.. wsadzilem 2 niechcacy zamocno szarpnalem lewarkiem i wskoczyla 2ja przekrecilo obrotomierz i przeskoczyl rozrzad.. reszte sobie wyobraź.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 13:45
donmulanka napisał/a:
Ok o koszty zadzwonie wieczorem:)
ps. Mateusz.. przy 150 km./h gdzie 3 bieg sie konczy odcinka.. wsadzilem 2 niechcacy zamocno szarpnalem lewarkiem i wskoczyla 2ja przekrecilo obrotomierz i przeskoczyl rozrzad.. reszte sobie wyobraź.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Pon Kwi 06, 2009 16:53
wiec postanowione "projekt 218 Si" tylko hajs cały załatwie, mam nadzieje ze mi forumowicze Ci ktorzy robili cos takiego pomogą juz wiem ze silnik mam pewny 1.8 120KM
+ musze kupic polosie kompa kolektor i skrzynie pg1 pewnie, tarcze wieksze moze ATE nacinane albo brembo?
auto bedzie stalo do wakacji wiec myśle ze za ten czas zostanie zrobione - przygotowane.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
przy 150km/h odciecie ja szybko zmieniam bieg ciegno złamane zle wlozony bieg zamiast 4 na 2
Rok temu zrobiłem coś podobnego - przy ~180 na IV wbiłem III zamiast V (wyprzedzałem pewnego delikwenta który mnie trochę podirytował...). Usłyszałem "trochę inny" dźwięk niż zawsze i obroty poszły grubo za koniec skali. Szybkie wciśniecie sprzęgła i wrzucenie V i pojechałem dalej. Przejechałem bezawaryjnie jeszcze kilka tysięcy km a potem mi się koleś wparkował w bagażnik...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 00:05
NEOSSS napisał/a:
donmulanka, jak bedziesz bral od mnie to wezmiesz wszystko za jednym zamachem
Będę brał od Ciebie i mam nadzieje ze dostane jakis rabat no chyba ze bede zmuszony brać w "cześciach" silnik potem skrzynie potem kompa i hamulce osobno ze wzgledow finansowych jak bym mial gdzie to sam z kumplem bym to przelozyl ale ze nie bardzo jest inie ma czasu to auto idzie do dobrego warsztatu...
Ps. proponował bym zeby admin przeniósł ten temat do działu tuning mechaniczny.. bede zdawal relacje z tego co sie z R dzieje i z tego co wyjdzie (218si) no i przydaly by sie rady kolegow co i jak sie za co zabrać zeby mnie nie dopadly bagatelne koszty.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum