Czy silniki 2.5 V6 równiez cierpiały na HGF ?
Czy diesle (Land Roverowskie) oraz TD4 (BMW) tez miewały te przypadłość ?
Czy w silnikach 1.8 PB zostało to w którymś roku fabrycznie poprawione ? (tzn. czy np. modele Land roverów czy roverów np. z roku 2002 z silnikami 1.8 zostały fabrycznie poprawione i pozbawione błędu HGF ? Jesli nie to czy fabryka wogole poprawiala to,jeśli tak to w ktorym roku zaczely wychodzić modele z poprawionym fabrycznie HGF ? )
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 20:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy diesle (Land Roverowskie) oraz TD4 (BMW) tez miewały te przypadłość ?
poza nielicznymi wyjątkami nie
Bari napisał/a:
Czy w silnikach 1.8 PB zostało to w którymś roku fabrycznie poprawione ? (tzn. czy np. modele Land roverów czy roverów np. z roku 2002 z silnikami 1.8 zostały fabrycznie poprawione i pozbawione błędu HGF ? Jesli nie to czy fabryka wogole poprawiala to,jeśli tak to w ktorym roku zaczely wychodzić modele z poprawionym fabrycznie HGF ? )
po 2000roku spadła znacząco ilośc HGF w serii K, ale nie oznacza to całkowitego wyeliminowania tej przypadłości. Statystyka z forum pewnie by potwierdziła owe spostrzeżenie
tak na prawdę uszczelka pod głowicą moze paść w każdym silniku. Obecnie zauważyłem objawy padu uszczelki w Ursusie C360 (z silnikiem ursusa) gdzie silnik jest na prawdę pancerny... jak się chce to wszystko można zepsuć
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum