Wysłany: Pią Sie 11, 2017 21:55 [600sdi 1998] zgubilem kluczyk
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Zaznaczam,ze mialem tylko jeden kluczyk. Zwykly z czarna gumowa "dupa". Nie mialem zadnego pilota. Jak otwieralem drzwi keirowcy, to inne tez sie ortwieraly /zamykaly.
Otworzylem auto odchylajac szybe kierowcy (i tak nie wjezdzala dokladnie w uszczelke na gorze) i zakaldajac petelke z drutu na "palec" . Wlaczyl sie na chwile alarm przy tym, ale tylko na chwile
Pytanie brzmi, czy wystarczy , ze dorobie kluczyk np na podstawie wkladu z bagaznika, ktory wykrecilismy juz z kolega?
Szkoda mi autko zlomowac bo swietnie jezdzi i dotego neidawno opony kupilem.
_________________ Jaguary kupuja tylko ci, ktorych nie stac na rovera...
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 11, 2017 21:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wymiana stacyjki immo i kompa oraz centralnego zamka
Nie strasz kolegi stacyjki nie musi dorabiać bo klucz dorobi (poczytaj tylko czy do bagażnika nie był inny klucz, bo mam 2 master i ten co odpala auto ale nie idzie bagażnika)
centralny zamek też nie rusza bo nie ma pilota (można łatwo dolutować zestaw z allegro za 50 zł i mieć pilota)
najgorzej będzie musiał pozbawić się imobilajzera (o ile pamiętam 200zl)
Co do mechanicznego dorobienia kształtu kluczyka na podstawie wkładki nie się wypowiadają ślusarze.
Jeżeli chodzi o immobilizer to jest możliwe skopiowanie go w przypadku posiadania oryginału. Mnie dorabiał gość w centrum M1 w Czeladzi, usługa kosztowała około 100PLN dokładnie nie pamiętam, potrzebny był tylko kluczyk.
W przypadku kiedy zgubiłeś jedyny kluczyk, to raczej zapomnij o tym że ktoś nowy dopisze ci do komputera…chyba że masz dostęp do T4 (Warszawa – Mariusz418) oraz kluczyk z Tagiem serwisowym, unikatowym kodem który podaje się jednorazowo do T4 w procedurze przyuczenia… Jakkolwiek sam nie nacięty kluczyk siedem lat temu kosztował mnie 120 PLN (u byłego dealera Rovera), a do Mariusza w końcu się nie wybrałem bo zawsze coś tam wypadało, nacięcie na kluczyku zrobiłem u pierwszego ślusarza i w końcu sam usunąłem immobilizer. Stwierdziłem że 20 letniego samochodu nikt nie będzie chciał ukraść…obecnie mam dwa kluczyki i samochód bez immo, z perspektywy czasu stwierdziłem że immo to tylko kłopoty….
Nie znam obecnie nikogo w Polsce aby bez T4 był w stanie przypisać nowy kluczyk do sterownika z silnikiem diesla.
Jak potrzebujesz pomocy z usunięciem immo pisz na priv.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum