Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 06:21 [R620] Szarpiący silnik i wiązka + techniczny lamer
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Cześć - wyczytałem na forum że w wielu przypadkach powodem szarpania silnika po rozgrzaniu jest jakaś wiązka którą trzeba "oczyścić, poizolować itp".
Otóż mój 620 SDI właśnie tak się zachowuje (dawniej na mniejszą skalę obserwowałem to zjawisko) teraz po rozgrzaniu silnik faluje obrotami i kopci z wydechu.
Czy ktoś oświeci technicznego nooba gdzie tej wiązki szukać, jak ona wygląda, co z nią zrobić i jak? Przeorałem forum, znalazłem wszędzie ogólniki które mi nic nie mówią - z góry dziękuję.
A i jeszcze jedno - czy to w 620 norma, że rdzewieją nadkola (tylne) - po zimie wylazły mi bąble co mnie trochę zmartwiło (samochodzik garażowany, codziennie robie 100 km do/z roboty). Chyba czas na lakiernika/blacharza?
Michał/Chełmno
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 01, 2011 23:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 21, 2009 06:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cześć na zdjęciu masz zaznaczoną tą wiązkę a jej newralgiczne miejsce jest pod tą rurą zaznaczoną zieloną strzałką musisz zdjąć tą plastykową osłonę silnika, tą rurę wyjąć kable z peszli(taka rurka w której idą kabelki) i dokładnie obejrzeć tą wiązkę, a jeśli chodzi o nadkola to jest to standard w R600 że ruda wcina nadkola
Cześć na zdjęciu masz zaznaczoną tą wiązkę a jej newralgiczne miejsce jest pod tą rurą zaznaczoną zieloną strzałką musisz zdjąć tą plastykową osłonę silnika, tą rurę wyjąć kable z peszli(taka rurka w której idą kabelki) i dokładnie obejrzeć tą wiązkę, a jeśli chodzi o nadkola to jest to standard w R600 że ruda wcina nadkola
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum