Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam mam takie pytanie bo odnalazłem wkoncu to złącze od kodów błędów. I robie tak jak podano w instrukcji czyli zwieram styki 4 z 15. Włączam zapłon i zaczyna mi migac kontrolka. Ale problem jestw tym ze cały czas wyswietlana jest 12. Czy to oznacza ze samochod nie ma zadnych błedów w sobie?? Jak mozna zrobic aby pojawil sie jakis blad??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 02, 2011 00:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 18:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
"Zawsze na początku wyświetla się liczba 12, oznaczająca start diagnozowania. Jest powtarzana trzy razy, a następnie są pokazywane błędy zapisane w pamięci komputera. Każdy błąd też jest powtórzony trzy razy. Po "wybłyskaniu" wszystkich błędów, zabawa zaczyna się od nowa, tzn. 12 i błędy"
źródło: http://www.roverki.pl/zro...urbodiesel.html
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lut 02, 2011 00:13, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Kwi 22, 2009 21:04
sammer21 napisał/a:
Jak mozna zrobic aby pojawil sie jakis blad??
Odepnij np. wtyczkę od przepływomierza i odpal samochód - w pamięci zapisze się błąd i wymrugasz go bez problemu . Błędy z pamięci komputera kasują się samoczynnie po 50 cyklach włączenia i wyłączenia stacyjki (oczywiście o ile w międzyczasie nie wystąpią ponownie).
No właśnie odpiąłem przepływomierz i uruchomiłem silnik. Jednak po ponownym zwarciu tych styków nadal wyskakiwal mi tylko kod 12. Wiec czy cos moze byc zepsute z tym złączem?? Dla pewnosci odpiałem równiez EGR bo wtedy chyba tez jakis blad powinnien wyskoczyc. Ale tez nic.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Kwi 23, 2009 08:50
Hmm, to coś jest nie tak. Złącze działa skoro błyska check, ale dlaczego nie wybłyskuje błędów, tego nie wiem (no chyba, że ktoś zrobił jakiś automat do błyskania 12tek, ale to by było nieprawdopodobne ). Radziłbym podjechać na jakąś diagnostykę Boschem KTS i zrobić podobną operację, tzn wymusić błąd i sprawdzać czy się pojawia na KTSie. Ale spróbuj może jeszcze z jedną wtyczką, odepnij kostkę pierwszego wtryskiwacza a potem odpal silnik.
To chyba bedzie najlepsze rozwiazanie. Ale sprobuje jeszcze odłączyc to wtyczke co mowiles i zobaczymy co z tego wyniknie. A mam jeszcze takie pytanie obok tego zlacza z szesnastoma stykami znajduje się jeszcze takie niebieksie zlacze. Do czego ono służy??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum